minpassion

Alla inlägg under mars 2008

Av Anna - 30 mars 2008 03:43



Har fått lite mail om att jag ska lägga upp bilder på sminkningar som jag gjort.

Här får ni se pokertemat som jag sminkade förra året =) spader dam och ruter dam! Linda Åkerberg har fotograferat!


Av Anna - 30 mars 2008 03:07

oj då... då skulle man gå å lägga sej tidigt ikväll, va så trött!

så nu tänkte ja: nä kl 2 MÅSTE ja gå å lägga mej! sen när ja kolla på klockan är ju klockan 3! haha den timmen gick fort ;) 

Av Anna - 28 mars 2008 18:50

vill göra nån rolig sminkning =)


säg nån/några färger så sminkar jag och visar bilden i bloggen sen.


eller om ni vill så kan jag visa hur man gör just den sminkningen också.

Av Anna - 28 mars 2008 17:51



helt underbart väder idag!!

vaknade 11 när Angelinn ringde och skulle komma över och låna lite smink (hon skulle göra en fotning idag) hon lånade lite och jag gav henne tips och sånt. 

sen skulle jag gå iväg till Sofia. Blev såå glad för de va jätte soligt och jätte varmt! hade vantar halsduk å mössa på mej men jag va tvungen att ta av mej allt och öppna dragkedjan på jackan. hur varmt som hellst.

Sofia har alltid massa fika hemma så jag proppade i mej hur mycke som hellst.

Sen lekte jag me hennes dotter. Jag kittlade henne och byggde in henne bland massa kuddar. Hon sa: Mija Mija! jag trodde hon sa mjaou men hon sa ju mera mera!

sen fick ja jätte ont i magen av allt fika =) gick hem igen =)

ett tag sen ja träffade sofia. alltid trevligt...

  

Av Anna - 28 mars 2008 00:11

Min syster tjatar på mej att ja ska komma på nån födelsedags present som inte kostar 1000 spänn... för jag tjatar att dom ska köpa en orbitrek (träningsmaskin) åt mej. typ gå ihop mamma pappa syster å lillebror eller nått... då blir de ju inte så dyrt...


men nu kom ja faktiskt på vad jag kan önska mej som är lite billigare.

en klänning från asos.com!

http://images.asos.com/inv/M/8/48/231877/Grey/image1xl.jpg

annars gäller fortfarande samma lista:


* "orbitreck" finns på Jula http://www.jula.se/e-Sales/esa/ItemDetails.jsp?@where.ItemID@EQ=951038

* volympermanent

* utlandsresa


puss!


ps. hittade fler snygga kläder på asos.com som jag gillade =)
http://images.asos.com/inv/M/23/159/236568/Cream/image1xl.jpg

Av Anna - 27 mars 2008 08:33

Fyndade på gina tricot igår =) 2 bikiniöverdelar och 4 underdelar =)

Av Anna - 26 mars 2008 18:52

har köpt MASSA saker idag för att göra inbjudningskort. massa fina papper å mönstersaxar, klistermärken å band å sånt =) jätte kul! blev lite väl dyrt för att bara göra inbjudningskort men men... man måste ju visa att man har lagt ner lite energi på de... kan visa sen hur dom blev =)

Av Anna - 25 mars 2008 22:38

jag ska ha tema på min födelsedagsfest men kommer inte på vad temat ska va!? hjälp mej!!

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Skapa flashcards