minpassion

Alla inlägg under april 2009

Av Anna - 28 april 2009 14:43

idag 12.30 ungefär så lossnade slemproppen! =)

för endel lossnar den ju 2 veckor före förlossningen men många jag har pratat med har fött samma dag eller nästa dag =) så spännande!! 

Av Anna - 27 april 2009 20:43

Idag är det bara en vecka till BF (beräknat födelsedatum)

Men han kan ju dyka upp före de också. Men senast den 18e borde det ju bli.

så snart är jag mamma! läängtar efter dej såååå mycke nu bebis!!! 


ska jag släppa namnet jag funderat mest på så att ni får säga vad ni tycker om det eller ska jag säga det sen när det är klart? =)


Av Anna - 26 april 2009 14:00

jaha då e de valborg igen... hade nästan glömt de...

ska väll på campus iår igen då... så får man se majbrasa iallafall...

men jag är nästan inställd på att bebis kommer på tisdag. 

tänkte då kanske man kan gå me bebis dit. men sen kom ja på att då kommer bebis bara va 2 dagar. haha ligger kanske kvar på bb eller så e man helt slut så då orkar man inte gå ut på en vecka efteråt =)

men om han inte kommit då så blir de väll att gå dit ner. 

va ju där med syster förra året. såhär såg vi ut förra året:


 

Av Anna - 25 april 2009 11:55

Krama mig ofta så blir jag glad och trygg,
låt mig känna mig älskad även om jag varit stygg.
Stå fast, ni som är vuxna, trots mina prövningar och test,
för även om jag klagar är ni ändå bäst.
Visa mig i handling vad respekt är för någonting,
lär mig se det vackra i världen runt omkring.
Tala om att jag duger just precis som jag är,
och låt mig höra ofta att jag är er väldigt kär.
Låt vårt hem vara ett ställe där tolerans och kärlek bor.
och kom ihåg att man kan leka även om man blivit stor

Av Anna - 25 april 2009 10:59

Nä nu måste jag verkligen ta tag i att sy allt jag ska sy.

Nytt resår till tygblöjorna, sy kanterna på inläggen, sy gardinen, kuddöverdrag, spjälsängskyddet, amningskuddöverdraget...

hmm hinner inte allt kanske, men inläggen och blöjorna ska bli klara idag iallafall =)

har varit vaken 2 timmar men bara suttit i sängen å spelat betapet haha

dags att gå upp! bebisen e vaken och rör sej jätte mycke just nu iallafall =)

Av Anna - 24 april 2009 18:27

haha nu har man ju slutat spela poker.

Jag kan ju inte fortsätta att förlora massa pengar hela tiden. 

har inte spelat på länge faktiskt. 

men nu har jag hittat vad jag kan göra istället =)
betapet!

alfapet på internet! man blir helt fast. 

men de e ju bra för man får tänka å de e helt gratis.

jag kommer ju inte ha tid att spela när bebis kommer, men just nu har jag inte så mycket för mej på dagarna så då kan man spela bort nån timme här å där =)

jätte kul =) fick me mej lite kompisar så man sitter å spelar tillsammans. Så om ni reggar er så säg till så kan vi spela ;)


 

Av Anna - 24 april 2009 00:34

Nu är klockan över 12 och det är fredag =)

Så nu är det bara 10 dagar kvar till mitt beräknade datum!




Av Anna - 23 april 2009 14:58

Idag var jag och fixade lite formella grejjer inför att bebisen ska komma.

Massa papper som skulle fyllas i och information. 

Sen gick jag en promenad bort och skulle hämta bilbarnstolen (babyskyddet). 

Hyrde en Brio Primo carrier. Fick välja mellan grön och brun. Hade lite beslutsångest där ett tag men valde den bruna =) 

Fick lära mej hur man ska sätta fast den i sätet. Hade tänkt ta en promenad tillbaks till stan men den vägde ju så mycket när man hade på basenheten också så jag va tvungen att ringa efter hjälp =)

Snällt av Angeliqa. 

Så nu har jag nästan allt klart =) nu får bebis komma ut! =)

Såhär ser stolen ut:


 


Just de.. annat som hänt idag:
Malin fick datum för planerat snitt =)

och Love gjorde sitt rutinultraljud och fick veta kön och beräknat födelsedatum =)

grattis till er =) 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards