minpassion

Alla inlägg under juni 2009

Av Anna - 29 juni 2009 22:29

2 månader sen min bebis tittade på mej första gången.

Så himla underbar han är!

Är så himla tacksam och glad för att det var just han som tillslut blev min son. Kunde ha blivit nån helt annan person, men nu var det just han =) 


tack =)

 

Av Anna - 29 juni 2009 10:51

Gjorde "hur många barn ska jag få- quiz" på facebook.

Såhär blev resultatet:



1 Girl and 1 Boy

The perfect combo. Both your son and daughter will grow up to make you proud. Your son will always look after his sister when you're not around, and in return she will keep her brother in check. Get ready to run around a lot. From ballet to soccer practice, you're going to be one busy parent!

Av Anna - 26 juni 2009 22:32

Idag var det vaaarmt!

Vi åkte till stan kl 1 och träffade syster å hennes kompis, sen lillebror å hans tjej. Syster hade köpt en tröja åt sötnosen =) jätte fin!

Sen gick jag iväg för att träffa alla mammor från våran grupp på familjeliv.
Fika i parken och alla barnvagnar uppradade brevid varandra =)

Satt där från 2 till 4 sen gick jag och kristina in, matade och bytte på honom. 


Sen träffade jag Marie och vi skulle hitta kläder till imorgon.

Hittade en svart klänning på H&M. Sen köpte jag ett armband på Gina Tricot, en klänning och linne på Kappahl. Marie köpte ett linne till mej som försenad födelsedagspresent =) tack så mycke =)

Sen köpte jag 3 (!) par högklackade skor, det var ta 3 betala för 2 så det var ändå bra pris.

Sen va vi båda jätte trötta. Jag hade inte ätit på läänge så jag köpte ett vegmål på max. gott =)


sen åkte vi hem. De va sovdags för bebis så han fick mat och ny blöja å nappen, sen somnade han direkt.

så nu har jag testat outfiten till imorgon =) blev jätte fint. så nu letar jag inspiration till sminkning, sen ska jag nog sova...


såhär ser två av skorna jag köpte ut: 

 

Av Anna - 24 juni 2009 02:15

Jag är med och tävlar om strössel till tårtor =) 


 


tävlingen finns här:

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.4611550

Av Anna - 24 juni 2009 01:54

Min bebis gråter och skriker inte ofta. Men när han är hungrig kan han skrika kan jag lova!

Men de är ju klart man måste säga till när man vill ha mat så att mamma förstår...

Idag var jag Marie och Gabriella på stan.
Han sov i vagnen (han älskar att åka vagn) och sen vaknade han och var såå hungrig.
jag hade med mej ersättning som jag gjorde iordning. Men medans var han INTE glad! Gabriella höll honom medans jag fixade maten.
Men direkt när han fick flaskan blev han tyst.
Glad och nöjd efteråt =)

Det här är första gången man har lyckats ta kort när han ler påriktigt =)

Min älskling 

 

Av Anna - 22 juni 2009 01:50

Tror jag ska köpa denhär imorgon:



Måste verkligen ha en kamera, för att kunna ta bilder på min älskling.

Har missat att dokumentera massa sen mammas kamera gick sönder som jag hade fått låna...

men jag e lite skeptisk till denhär... såhär står det om den:


Brica F91
"9 megapixel, 2,4" färgskärm och VGA-video imponerar men härligast är ändå prislappen som ligger långt under tusingen! Hur du än vrider och vänder på det är Brica F91 en bra affär. Du är snabbt igång med fotograferandet och det dröjer inte länge innan du behärskar kameran till fullo. 5x digital zoom. 16 MB inbyggt minne och SD-minneskortsplats. Röstinspelning. PictBridge-kompatibel. Makro-närgräns 20 cm. USB1.1 Fungerar med Win ME/2000/XP. Mått 88x61x25 mm. Vikt 140 g. Lev inkl 2 st AA-batterier, väska, bärrem, USB-kabel och programvara."

Pris: 599


Jag kan inget om sånt där så om nån kan läsa å säga vad ni tror om denhär?

kostar bara 599 så de kanske bara är skräp?

Men jag måste hitta nån billig kamera iallafall...


Av Anna - 21 juni 2009 23:58

trevligt idag med syster. pizza och två filmer =)

å bebis låg å sov i famnen hela tiden =) mys 

Av Anna - 20 juni 2009 23:58

bild när bebis bara var en vecka =)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Skapa flashcards