minpassion

Alla inlägg under juli 2009

Av Anna - 31 juli 2009 13:06

Inatt kl 02.35 föddes Desireé och Johans lilla dotter =)

GRATTIS GRATTIS!! 

Hoppas att jag får hälsa på snart =)


 


(hoppas det är lugnt att jag tog bilden från din blogg, desireé )


Av Anna - 31 juli 2009 10:02

Tänkte prova så att dopklänningen passar.

jag har inte gjort rosetten så snyggt bara för att ja bara testar.

Men den passade iallafall =)

första gången han har klänning på sej ;)


Av Anna - 30 juli 2009 13:02

Idag har Antonio varit så duktig!

Vi vaknade lite sent och stressade iväg till MVC.

först vägde å mätte vi honom sen var det dags för sprutor! 

Antonio började storgråta redan när jag klädde av honom för att väga honom. 5e gången i sitt liv som han har gråtit sådär...
Jag har kommit på att han gör det när jag är stressad. Eftersom jag allid är så lugn annars så märker han direkt på mej när jag är stressad.

Så nu va hade ja stressat till BVC och dessutom var jag nervös inför sprutorna..så han grät å grät men tillslut lugnade han sej.
Han fick lite mjölk sen socker å sen skulle han få sprutorna...

fy å jag som är jätte spruträdd kunde inte kolla. såg lite snabbt å de va jätte långa nålar! fy fy...

men antonio var jätte duktig å såklart så gjorde de ont men han grät bara en stund sen lugnade han ner sej å somnade direkt i vagnen utanför vårdcentralen. nu när vi kommit hem så ligger han å pratar å sparkar å skrattar vid babygymet, så han verkar nog ha glömt bort att han va lessen nyss =)



 

Av Anna - 29 juli 2009 22:57


 


Grattis min älskling!!
SÅÅÅ mycket har hänt den senaste månaden!

nu har han hetat Antonio en månad och det känns jätte bra! tyckte det var jätte jobbigt att välja namn för inget passade honom, men han är verkligen Antonio =)

Så nu har jag bestämt att han ska heta Karl Antonio Valentino =)

Han har börjat skratta mer och är mer nyfiken och VÄXER mycket! ojoj han vägde 5050 förrförra gången han vägdes (islutet av juni) å förra gången vägde han 5790! så nu borde han nog väga lite över 6kg! stora pojken!

han har börjat "leka" genom att sparka på babygymet och göra olika ljud och han skrattar när man gör olika miner och ljud.
känslorna för honom har växt sej ännu starkare =)

han e helt underbar!

Ser fram emot vad som kommer hända nästa månad =) så roligt å se hur han utvecklas hela tiden!

Av Anna - 28 juli 2009 12:12

Se så glad min älskling är idag =)

Han skrattade jätte mycket och var jätte glad! Så söt!





Av Anna - 27 juli 2009 21:46

tänkte bara lägga upp två bilder på min älskling =)



Antonio har kommit på att man kan sparka på sakerna på babygymmet. han tycker det är jätte kul =)



Antonios nya fina pyjamas:


 

Av Anna - 26 juli 2009 23:57

Jag och Angeliqa har bakat hela dagen och testat hur vi ska göra tårtbottnarna till doptårtorna.

Hittade ett recept som va bra!

Eftersom vi bara gjorde en testtårta så fick det bli en "grattis antonio 3 månader"- tårta. eftersom han blir 3 månader nästa vecka (29onde)

Såhär blev den: 

 

 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards