minpassion

Alla inlägg under augusti 2009

Av Anna - 31 augusti 2009 17:11

såhär ser det ut på mitt vardagsrums bord just nu. gör en mall för muminhustårtan och dekorationer till helgens dop =)



 
Av Anna - 29 augusti 2009 13:53

ska göra två stycken doptårtor till nästa helg.
igår fick jag veta vad jag skulle göra, så jag började att öva på att spritsa direkt. har aldrig gjort de förut men det var ju jätte kul och gick ju jätte bra =) det ska vara små fötter på tårtorna så jag tänkte att det kanske är lättast att spritsa.
Lärde mej vad "brushed embroidery" är, och testade det också. Jätte kul =)
sen så beställde jag lite tårtgrejjer. färger och verktyg å så =)
har 4 tårtor som ska bli gjorda i september hittils.
2st doptårtor, muminhustårta till syster som fyller år snart, och "mammafest". såhär såg det ut när jag testade att spritsa babyfötter =)




Av Anna - 27 augusti 2009 23:04

  


laddar upp denhär storleksguiden så att jag har det nånstans. brukar köpa kläder i olika storlekar så att jag har fina kläder sen också =)

Av Anna - 27 augusti 2009 21:26

backstreet boys nya video från nya skivan.

Straight through my heart. Nytt album, ny stil. (igen) vad tycker ni?

själv så förstår jag nya soundet att dom försöker få det att låta lite mer "modernt" eller va man ska säga... men tycker dansen inte riktigt passar till deras nya stil... det är lite 90 tal...

ska fundera på om jag ska på konserten i december.


Av Anna - 26 augusti 2009 01:03

  Förra helgen så ville Antonio helt plötsligt vända sej från rygg till mage.Förut har han hatat att ligga på mage och förstod inte att man skulle lyfta upp huvudet från golvet. Men nu vände han sej av sejsjälv och var jätte duktig med nacken! så det visar väll att barn gör saker när dom är redo för det och inte för att man har försökt och försökt.Han börjar ju bli mer nyfiken så det är klart man måste testa på saker =)han har även kommit på att han har händer så dom är i munnen hela tiden. Ibland blir det svårt när man både vill ha napp och samtidigt smaka på händerna. det är så roligt att se hur han utvecklas =)

Av Anna - 25 augusti 2009 20:43

min kusin hade filmat på dopet. monica berättar om klänningen och att man får vatten på huvudet

Av Anna - 24 augusti 2009 23:50

Moster och Antonio busar =)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Skapa flashcards