minpassion

Alla inlägg under april 2010

Av Anna - 29 april 2010 13:45

GRATTIS ANTONIO ÄLSKLING!!!
Klockan är 13.45 och det var EXAKT ett år sen han kom ut nu, på minuten =)

Antonio sitter och leker och jag har just paketerat lite presenter och gjort iordning tårtan =)

Tänk att det är 1 år sen! minns det så väl!

Min älskling har blivit stor =))
kom på att jag har ju inte skrivit nån förlossningsberättelse än. ska nog ta å göra det nu när jag fortfarande minns allt

lägger upp bilder sen hur 1års dagen var. nu ska jag gå och leka med honom sen kommer resten av familjen så blir det tårta och presentöppning =)

Av Anna - 27 april 2010 17:58


På fredag kommer min nya Sony Ericsson T707!

Av Anna - 27 april 2010 02:51

The Arks nya album "in full regalia" släpptes idag!! Happy happy happy!!



Längtar såååå mycke efter att se dom igen!

Av Anna - 27 april 2010 02:29

Pratade med en kompis tidigare ikväll som ville testa mitt smink, eller han ville ge det till sin tjej =)

Så nu har jag suttit flera timmar och gjort ögonskuggor. Man ser inte riktigt den rätta färgen på bilden men ungefär =)



från vänster till höger: svart, mörkgrå, ljusgrå, orange, mintgrön, guld, turkos och lila.


blev så nöjd! satt och mixtrade länge med bla den guldiga och dom gråa. fick tillslut jätte bra nyanser som jag hoppas hans tjej gillar också.

nu borde jag sova... massa jobb imorgon...

Av Anna - 25 april 2010 14:07

Igår var Antonio med moster och sen mormor på eftermiddagen.

Jag var tvungen att ha hjälp att nån tog hand om honom så att jag kunde jobb å göra klart papprena jag ska lämna in nästa vecka för att kunna starta företaget.

Hann lite grann iallafall men jag ska tokjobba ikväll när antonio har somnat igen...

testade att göra lite produktibilder förut...

Av Anna - 24 april 2010 10:06

"bli glad-dans-musik" =)


Av Anna - 22 april 2010 22:11

Oj nu har jag varit dålig på att uppdatera här...

har tänkt varje dag: det här måste jag skriva i bloggen så att jag kommer ihåg vilket datum allt hänt sen.

aja bättre sent än aldrig...


Jag, Lotta och Per har varit hela 3 gånger på busplaneten med Antonio och Villemo nu. Och förra tisdagen var vi på biblioteket på ålidhem och kollade vad som hände där.
Man blir så sjuukt trött av att göra aktiviteter med barnen, men skönt att komma iväg och få lite miljöombyte och trevligt sällskap.


I fredags hade ju jag och desiree gemensam födelsedags fest. Desiree var så snäll och hjälpte mej med lägenheten. Tack gumman det blev jätte fint! Fick massa saker av henne. Nytt duschdraperi och ljuslykta i badrummet så det blev ett helt nytt rum, sen så satte hon upp gardiner i antonios rum och mitt sovrum, blev jätte fint! Dessutom satte hon upp en bordslampa i taket i hallen, hihi vill ni ha kreativa lösningar så kontakta dessi ;) Det kom ganska många ändå och det var jätte trevligt att träffa nya människor och gamla nära å kära =) jätte kul att gå ut med dom också!


Sen så fyllde jag år i söndags och vi åkte och hälsade på Desiree, Johan och Chanelle. Har ju inte bil så jag hade inte kunnat hälsa på i deras nya hus tidigare. känns jätte tråkigt men jag är glad att jag äntligen hälsat på där iallafall =) det var jätte fint! Sen blev det stammisfödelsedags restaurangen, Antonios premiär där. Sen åkte vi till mej och åt tårta. Jag hann inte göra nån fin så jag vet inte om jag ska lägga upp bild på den eller inte, den är inte i klass med mina andra tårtor ;)


Antonio har glömt bort sej ibland och i helgen stod han flera gånger utan stöd =)
Och förut har han vägrat försöka gå när man hållt honom i händerna. han har bara suttit sej när man försökt. men i söndags ville han gå så ändå =)


Och igår kände jag att den 3e tanden har tittat fram =) han har nu två framtänder på nederkäken och en på överkäken =)


Och JUST DET det får jag inte glömma att berätta!

Jag var på möte igår för att kolla om jag kan få startaeget bidrag.

Det lät väldigt lovande så nu gäller det bara att skicka in alla papper ordentligt och hålla tummarna!! jag är såå glad! om det går vägen så kanske jag kan starta redan i juni =)

har dessutom fixat en blogg till företaget men vet inte riktigt om jag ska börja skriva där än... men folk verkar ändå intresserade om hur allt går å så, så vi får se =) kanske lägger upp nya produkter, sminkningar och video tutorials sen =)


haha det kanske inte var så många som orkade läsa ända hit, men nu har jag iallafall uppdaterat lite vad som hänt på senaste tiden =)


kram på er alla mina kära läsare!

Av Anna - 18 april 2010 13:36

idag fyller jag år. planerna för dagen:

familjen kommer så åker vi till leos lekland så att antonio och mormor får leka lite,

sen ska jag hälsa på desiree johan och chanelle lite snabbt och se deras nya hus =)

sen kommer alla hem till mej och äter tårta.

tack för alla gratulationer som folk har skickat på facebook och sms mm =)

kram!

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards