minpassion

Alla inlägg under maj 2010

Av Anna - 30 maj 2010 14:13

Stackars lillen har blivit febrig =( han hade 39,3 när jag kollade sist.
Det är första gången han har feber. Han har varit sjuk förut men bara förkylning å så... men nu är han helt varm och trött =( stackarn...

så vi ligger mest i sängen idag och vilar

Av Anna - 30 maj 2010 14:06



Grattis mamma på morsdag!

puss puss

Av Anna - 29 maj 2010 10:59

Jobbade med Johan och Erica förra helgen. Erica kom hem till mej vid halv 7 på morgonen, jag sminkade henne sen kom Johan (fotografen) och hämtade oss och vi åkte ut till havet. Det var kallt men det var jätte roligt. Såhär blev bilderna:


  


            


 

(bilderna går att klicka på för att se rätt storlek)


Fotograf: Johan Fransson

Modell: Erica

Makeupartist: Anna.P (jag)

Av Anna - 27 maj 2010 23:45

Vi var på stan och shoppade lite idag.

Köper så sällan kläder till mejsjälv nuförtiden....

hittade en tröja och gissa vilken storlek!?

34!!!!!!!

Jag har inte kunnat ha 34 sen jag va 20år!! herregud...

Av Anna - 26 maj 2010 08:17

Av Anna - 24 maj 2010 23:52

Idag har varit en ganska händelserik dag.

Var nere på stan först och kompletterade affärsplanen och mannen i receptionen va jätte trevlig och önskade mig lycka till.

Sen va vi och träffade Maria och fikade lite. Antonio var jääätte trött men lyckades hålla sig vaken.

Sen följde lillebror med till banken där det var en halvtimmes väntetid... Antonio tycke inte det va roligt alls, men när jag tillslut kom på att vi kunde leka med tågbanan som fanns där så var det min tur och jag höll på att missa det. Behövde en ny internet dosa för min gamla är spårlöst försvunnen. den kostade 250spänn!! Jag ba: kan man betala räkningarna direkt här då? hon ba: njaa men det blir dyrt. 50 kr för varje räkning... jag ba: jahaaa....... tillslut hon ba: om du lovar att inte tappa bort den så kan jag ge dej en ny...

tack tack =)

sen åkte vi och hämtade ett paket =) leverans från Usa =) har beställt massa burkar och ingredienser =) jätte kul =)och tack annika som skickade med liploss grejjer =) blev jätte glad =)

sen när man kom hem stod pappa och dammsög i vardagsrummet, så snäll pappa jag har! Sen va de dags för antonio att sova. igår började ja att lägga hans gosselamm under hans arm så att han skulle ha nån å kramas med nu när han är så stor å sover i egen säng =) såhär såg han ut idag:


 


så var min dag =) trevligt värre =)

Av Anna - 23 maj 2010 20:45

Vad roligt, det har redan kommit in massa bra namnförslag till tävlingen.

Ni får gärna skicka in fler förslag. Då har ni större chans att vinna

Så har ni massa namnförslag så skicka in dom =)

Av Anna - 23 maj 2010 11:15

Startar en tävling där du hjälper till att bestämma namn till ögonskuggor som jag ska tillverka.


Ska göra olika färger så kom på ett namn och skriv vilken färg det ska vara.
Sminket kommer säljas i hela världen så engelska namn funkar bäst.

De personer som kommer med bäst förslag vinner den ögonskuggan.


Skriv också ditt namn och adress så att jag kan skicka sminket till dig om du vinner. (skriv det antingen här, det publiceras inte. Eller min mail anna_ch_p@hotmail.com)


Tävlingen pågår till den 13e Juni!

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards