minpassion

Alla inlägg under juli 2010

Av Anna - 31 juli 2010 22:19

Nu har jag startat en INTOHIMO makeup grupp på facebook!
Gå med där =)


Här är länken:

http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=117679134941173&ref=ts


Där kommer jag uppdatera med de senaste nyheterna, kommande produkter,tävlingar, rabatter och mer!  


 


Av Anna - 29 juli 2010 00:49

Haha ni som sett Svenska hollywood fruar känner nog igen domhär personerna =)

här är parodin del 1 och 2 =)




Haha det är så himla likt =) jätte bra! =)

Av Anna - 26 juli 2010 23:45

Testade att göra eget blod idag. Har slut på det som jag hade förut så jag testade lite =) Det var svårt att få rätt färg på blodet och sen när jag tvättade bort det så märkte jag att det färgade av sej jätte mycket! Vad tycks? ;)

 


hehe alla andra makeup artister gör recensioner på nagellack och sånt och lägger upp bilder på händerna därför. haha jag lägger upp blodbilder ;)

"Skräck" sminkningar är min specialitet =) Det är såå kul!


hoppas ingen blev rädd nu ;) hehe

Av Anna - 24 juli 2010 10:44

Här kommer bilderna från när vi var på 4H gården =)



     

 

   


Av Anna - 24 juli 2010 10:26

   Bilder från när vi var och hälsade på hos Mummi (mormor). Antonio fick bada ute i trädgården, sprang omkring och fick åka traktor också! Det var spännande =)


              (Badanka?)

    

Av Anna - 23 juli 2010 21:49

Idag gick allt emot mej på förmiddagen, men sen kom Anders

(aka. räddaren i nöden) och hämtade upp mej och vi åkte till onoff och köpte en skrivare till företaget =) man blir alltid glad av shopping =) Denhär blev det:

Sen så beställde jag denhär mixern:



Ska fortsätta shoppa lite mer på internet nu ;)

Av Anna - 22 juli 2010 10:55

YEY jag har börjat komma på hur man använder bokföringsprogrammet nu! Känns sååå skönt! Var helt förtvivlad för att jag inte förstod nånting förut. Satt typ å grät haha. Men nu har det lossnat och jag börjar fatta hur man gör! =)

Så nu kan jag ÄNTLIGEN börja köpa in allt och snart sätta ett startdatum för försäljningen =) Föresten! Ni som har bloggar och vill ha rabatt på INTOHIMO makeup och dessutom kunna ge läsarna i bloggen rabatt så hör av er så ska vi nog kunna fixa det =) Kram!

Av Anna - 22 juli 2010 01:36

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Skapa flashcards