minpassion

Alla inlägg under maj 2011

Av Anna - 17 maj 2011 09:42


Imorse när vi steg upp

Av Anna - 16 maj 2011 20:55


 

testade att filma med datorn och redigera lite i movie maker programmet. ambitionen är att kunna göra lite tutorials och så, men jag måste lära mej programmet först och testa lite =) så här är den första videon. inget avancerat, bara jag när jag sminkar mej.

Av Anna - 13 maj 2011 08:50

I April fyllde ju både jag och Antonio år. Min älskling har redan blivit 2 år!

Här är tårtan som vi åt när jag fyllde år:


 


 


Tårtbottnen var färgad i regnbågsfärger, i översta våningen var det vitchoklad-fluff och glasskräm. I andra våningen blåbärsfluff och vitchokladfluff.


Antonios kalas:


 


Antonio fyllde 2 år! Han hade bjudit massa kompisar.


 


Det var Antonio, Villemo, Mollie, Vide, Arvid, Ally, Olivia och Emanuel som var med på kalaset (Och deras föräldrar). Först lekte barnen lite, sen åt vi barbapapatårta och tågtårta och drack saft. (Antonio smakade inte ens av tårtan men passade på att dricka flera glas saft)


Sen lekte barnen lite mer och endel hade allsång med många olika roliga sånger.

Sen satte vi oss för att öppna paket på golvet. Antonio hade fått jätte fina presenter! tack allihopa!


Sen blev det fiskdamm (fiska efter skatter i havet) och alla fick varsin bok och en fin ballong =)


Dom som ville fick äta sojakorv efteråt och sen gick alla hem. Det var jätte trevligt! Tack för att ni kom och firade älsklingens 2års dag =)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards