minpassion

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Anna - 12 november 2008 02:49

Hmm ett år har gått... oj exakt ett år faktiskt! insåg det nu och blir lite tårögd. Samma tid förra året låg jag på sjukhus. Mådde inte så bra... Så många frågor i huvet och jag kunde inte sova. Dagen som snart är här kändes så långt borta och jag försökte att inte oroa mej över nått som skulle vara så långt i framtiden. Har pratat med folk, andra har förklarat för mej hur jag ska tänka.

Den dagen jag har fruktat är här snart. En vecka kvar, eller 6 dagar... Då ska jag gräva upp känslorna och komma ihåg hur det var för ett år sen. vad som hände den natten. Det jobbiga är nog inte att komma ihåg vad som hänt, utan att måsta prata om det... träffa honom där... efter ett år... har så mycket frågor som jag aldrig kommer få besvarade. Ska sitta där och försöka hålla tillbaks tårarna. så mycket känslor av allt runtomkring. Kommer han se att jag har förändrats? att det finns nått inne i mej nu... vill jag att han ska veta? ska jag dölja det som syns? usch jag vill inte tänka på det! har försökt förtränga i ett år och tänkt att det är länge tills jag måste ta tag i det. trodde det skulle ta längre tid. plötsligt fick jag ett brev. 18 november... dagen jag har fruktat...

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards