minpassion

Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Anna - 6 juli 2008 16:35



Här är några bilder från konserten i fredags! HEELT underbart!!!!!!!!!!!

Hade åkt ner till sundsvall bara för att se dom och det var sååååååååå värt det!! Träffade Angeliqa före men hon var sjuk så hon hade ingen ork att stå längst fram och hoppa.  (hihi kolla bilden längst ner.. ett hjärta i cidern). Så jag kom tillslut längst fram och träffade några tjejer som först tyckte att jag trängde mej och va jätte sura, men tillslut stog vi där å sjöng tillsammans och sen sa vi att vi skulle prata på msn så att vi kunde få lite bilder av varandra å så. HUR bra konsert som hellst!! men det är ju det man kan förvänta sej av the ark! att dom alltid kommer va sveriges bästa liveband!! leary skulle få barn vilken dag som hellst så han kunde inte vara med men Nicklas Stenemo (Melody Club och The Mo) spelade istället. han fick inte va me å synas så mycke men ola martin å jeppson spexade på =) så himla bra! En annan gäst va Håkan Hellström som kom och sjöng med i "Calleth you, cometh I". Gillar inte Håkan men det var massa som tyckte de va jätte kul att han kom upp på scenen. jag stog längst fram och sjöng med och bara njöt av stämningen men "it takes a fool to remain sain" spelades ville ja hellst bara lyssna å njuta men de va lite svårt för ALLA sjöng runt omkring mej å man kunde inte släppa alla som sjöng falskt och alla som inte ens kunde texten... så de va de enda negativa... men vilken stämning ändå! ojojoj... helt underbart! haha de e de enda ja säger om the ark =) helt underbara =) såååååååå värt att använda mina sista pengar till att åka ner å se dom!!

Av Anna - 6 juli 2008 13:56

har lagt bud på en läpptelefon!

blir ju hur perfekt som hellst när ja startar min sminkbutik, att ha på kassa disken =) hoppas jag får den =) *håll tummarna för mej* 

Av Anna - 6 juli 2008 13:12

åkte till sundsvall i fredas för att se THE ARK! kom hem inatt... ska lägga upp lite bilder å berätta om konserten snart.. ska bara se film först... "freedom writers" kollar jag på. den är bra! skriver snart mer...

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards