minpassion

Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Anna - 31 augusti 2008 21:08


Har snart fått ihop tillräckligt mycke poäng på "gratisbio" för att få presentkort på 700 kr =)


Man kan välja massa olika butiker och jag tror att jag ska välja nån inredningsbutik så att jag kan köpa saker till nya lägenheten =) åhlens kanske.

Det är jätte lätt att tjäna ihop poäng genom att registrera sej på olika sidor.


Klicka på längen till gratisbio så kan ni också få presentkort =)  

Av Anna - 31 augusti 2008 20:26

YEY  äntligen flyttar jag! Till kungsgatan vid o´learys ungefär =) En etage lägenhet, ganska liten men fin =) min lillebror ska ha ett hörn i början sen kommer jag bo där själv.

Tack Desiree att du hjälpte mej få den!

Nu kommer jag bo nära både Marie och Desiree så då kan vi umgås oftare =)

Ska flytta in troligast på onsdag. Så nu ska vi börja köpa inredning, åh jag älskar att inreda! Ska iallafall köpa en matta jag e kär i. Köpte en sån åt mitt ex men lämnade ju den där... men jag måste ha en likadan. Haha jag ba: nej! rör inte mattan! sitt inte på mattan! se till att inte spilla nått! hahaha nu förstår ja att endel blir sådär. de va ganska extremt för såklart ska man ju kunna gå på en matta =)

Men de kommer bli sååå roligt att inreda den!  

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards