minpassion

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Anna - 12 januari 2009 17:11

vilken rolig reklam 

Av Anna - 12 januari 2009 16:37

Åh jag vill åka till malmö och se Jesus Christ Superstar!

Ola Salo i huvudrollen.



Av Anna - 12 januari 2009 02:34

Blev utmanad på sån här frågegrej igen. så ja måste väll skriva in de då.



Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana 5 nya personer.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Ja
3. Är du uttråkad? Nä, sitter och läser i ett intressant forum
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Nej
6. Är du cool? Haha
7. Är du från irland? Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Dom har aldrig varit

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte riktigt
2. Har du någon gång blivit sårad? Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Haha ja ofta när jag va yngre
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Nej
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ja
7. Är du kär? Nej
8. Vill du gifta dej när du blir stor? Nä, men man vet ju inte vad som händer.

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar? Bilddagboken isåfall
2. Hår eller ögon? Att inte ha hår eller inte ha ögon? ;) hellre ögon då =)
3. Katter eller hundar? Katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Få bästa vänner
6. Coca-Cola eller Pepsi? Coca-Cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Jag vaknar till liv på natten
10. Msn eller mobil? Mobil

"HAR DU NÅNSIN ..."
1. Blivit påkommen med att rymma hemifrån? Ja
2. Brytit några ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja då
4. Hoppat Bungee Jump? Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja
6. Ätit en hel tårta? Haha nästan en hel
7. Gjort bort dig offentligt? Har kanske hänt =)
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja
10. Velat försvinna? Ja

SENASTE ...
1. Telefonsamtalet du gjorde: Syster
2. Telefonsamtalet du fick: Sarah
3. Personen du var med: Lillebror
4. Roligaste grejen som hänt: Min nypolerade mage
5. Personen du smsade: Lina


Utmanar: Syster, Marie, Alisia, Tess och Angeliqa


Av Anna - 12 januari 2009 01:46

haha visst har man tänkt på hur man skulle se ut utan hår?

och hur skulle man se ut om man hade skägg?

jag har testat båda!

haha visst e jag fin!




den bjuder jag på! ;)

Av Anna - 12 januari 2009 01:17

Har äntligen fixat mina gamla bilder från en annan dator till min nya och där fanns bland annat bilder från skolan när jag utbildade mej till makeup artist.

Så himla roligt att se hur jag sminkade då och hur jag sminkar nu. DÅ såg jag inte riktigt vad jag gjorde för fel på lektionerna och proven. men nu när jag går igenom bilderna så kan jag verkligen se vad jag hade gjort fel. så himla kul att jag har utvecklats så mycket som jag ändå har. Men man är ju aldrig klar med utvecklingen. Men jag blir så glad att jag ser att jag verkligen har lärt mej massa! Här är en sminkning som jag gjorde i skolan. Ska lägga upp mer bilder sen =) 



 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards