minpassion

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Anna - 6 februari 2009 08:24

Human- The Killers

Av Anna - 6 februari 2009 08:11

Gu va konstigt det är!

Jag har aldrig varit morgonpigg och är oftast uppe länge på nätterna.

Men jag har märkt att senaste två veckorna kanske så har jag ALLTID vaknat en kvart eller 10 min före väckarklockan ringer. Man kan ju tänka att hjärnan ställer in sej på att gå upp ett visst klockslag men de konstiga är att jag alltid ska upp olika tider och ändå vaknar jag före klockan.

jag brukar aldrig vakna mitt i natten utan sover alltid tills jag ska upp. 

och nu när jag vaknar så tror jag alltid att det är flera timmar kvar tills jag ska upp och att det bara är att jag har börjat vakna på nätterna av nån anledning, men nä! varje gång ja kollar på klockan så är den lite före den tiden jag har ställt klockan.

som förra veckan va de kl 12 nån dag och sen 10 nån dag och idag skulle jag upp 7.30 men vaknade 10 min före...

det är så skumt! =)


och såhär ser jag ut alltid när jag vaknar:

haha eller inte =)


nu ska ja äta frukost och sen åka till mamma så ska vi åka bil i 8 timmar och hämta mina möbler i sthlm.

 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards