minpassion

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Anna - 4 juni 2009 21:53

Idag har jag och bebis varit ganska aktiva =)

Klockan 9 kom Sofia och Hannes och vi tog barnvagnarna och promenerad ner till strömpilen. Vi höll på att blåsa iväg men vi kom fram tillslut.

Lämnade tillbaks byxorna jag hade köpt och fick axelband till klänningen, som jag inte hade fått med. Fikade på NK. Köpte två linnen på H&M.

Sen gick vi hem igen. Jätte trevligt att träffa Sofia igen =) 


Sen var det dags att gå iväg till öppna förskolan. Första gången vi var där.

Det var jätte trevligt. Idag var det barn upp till 1 år (tror jag det var) som fick komma dit.

Fick prata med andra mammor och bebis fick träffa andra bebisar för första gången =)

La honom i en stor "kuddgrej" med dom andra bebisarna.
En flicka ville hålla honom i handen =) Så gulligt =)

Sen var det sångstund, med ramsor och sånger. 

Bebis sov mest hela tiden

Vi gjorde hand och fotavtryck.  Kul att ha sen!

Sen pratade jag med en som visade sej va nån jag pratat med på familjeliv. 

Satt och funderade på namn och kom på massa roliga men inte så många som jag kan använda =)

Sen kom morfar och moster och hälsade på.


 


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards