minpassion

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Anna - 1 juli 2009 23:02

trevlig dag med desiree idag!

dom har just flyttat till johans gamla lägenhet medans dom letar annat. Desiree e så himla bra på att inreda! blir så himla fint när hon är i farten! funderar nästan på att fråga henne om hon vill hjälpa mej inreda nästa gång jag ska flytta. blir ju inte än, men hoppas hon vill hjälpa mej sen =)

ÅÅH dom hade köpt en "Leander-vagga" en sån babysäng som man hänger upp i taket! AVUNDSJUK! =) Så himla fint e de

yatzy ute på gräsmattan med min sötnos under "parasollet". 1-1 blev det.

sen satt vi inne å pratade å D bjöd på gurkmacka å peach/mango te, gott gott. Sen kom Johan hem och klockan började bli "sova för natten- dags" för lillen.

D har haft massa förvärkar nu senaste tiden och jag tror hon kommer åka in till förlossningen snaart. hejja Chanelle kom ut! =) 

Alltid trevligt att träffa desiree =) kram på dej!

Av Anna - 1 juli 2009 00:42

Åh blir galen. sitter uppe halva nätterna och försöker hitta inspiration till doptårtan. vill göra nått jätte fint som alla kommer bli jätte imponerade av ;)

men jag har kollat igenom sååå mycke.


kan nån hjälpa mej?? 


ger över ansvaret till nån snäll själ att hitta bild på doptårta som ja ska göra?!

Letar på youtube, google, familjelivs tårttrådar, mm mm

skriv in cake så kommer det upp massa bilder.


säg till om du kan hjälpa mej! e så stressad me allt annat som behövs planeras.




Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards