minpassion

Alla inlägg under april 2010

Av Anna - 16 april 2010 10:27

Jag och desiree ska ha gemensam födelsedagsfest ikväll.

håller på att göra spellista.

kom med tips på vad jag ska ha på listan!

Av Anna - 14 april 2010 21:24

Svenssontestet


Ditt efternamn slutar på -son [  ]
Du känner någon som har samma förnamn som du [X]
Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du [  ]
I din familj är ni 2 barn [  ]
Du bor i villa [  ]
Du bor i en tätort [X]
Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla [ ]
Du har egen mobiltelefon [X]
Dina föräldrar har gift sig [  ]
Din mamma är yngre än din pappa - fast bara sju månader [  ]
Din pappa heter Lars [  ]
Din mamma heter Anna [  ]
Din familj har en Volvo [X]
Din familj har en silvergrå eller röd bil [X]
Du har tillgång till Internet hemma [X]
Du har ett eget rum [X]
Du har varit utomlands minst 2 gånger [  ]
Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna [  ]
Du har varit i Grekland [  ]
Du har varit på Öland minst 2 gånger [  ]
Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger [X]
Din familj har en husvagn [  ]
Ingen av dina föräldrar röker [  ]
Din pappa är lite lätt överviktig [X]
Du idrottar flera dagar i veckan [  ]
Du har husdjur [  ]
De flesta i din familj är blåögda [  ]
Du äter på Mc Donalds [ ]
Du följer Melodifestivalen [X] 

Multiplicera antalet X med 3 för att få fram hur många % Svensson du är.

jag är 30% svensson =) haha

Av Anna - 10 april 2010 20:07

Idag fyller Antonios andra hälft år.

Tack för att du gav mej det finaste man kan få =)

Av Anna - 9 april 2010 23:59

Idag träffade vi Tove och edvin och Per, Lotta och lilla Villemo på busplaneten =)

Antonio tyckte att det var jätte roligt och har sån energi! han va inte still en enda sekund =)

han kröp omkring bland bollarna och klättrade och lekte i grejjen som blåste upp luft.

Haha han såg så rolig ut när han stod vid luftgrejjen. luggen stod rakt upp =)

sen så klättrade han på massa okända människor och ville känna på deras knappar i tröjan och allt möjligt =)

han sov inget på eftermiddagen så han var såååååå slut när vi kom hem... morfar gav honom middag och jag gjorde bara mackor till middag... sen va de dags för pyjamas sen somnade han direkt morfar hade gått

vi ska gå dit nästa vecka också =)


 

Av Anna - 9 april 2010 00:41

Satt och tänkte idag på det senaste året... Tänk att det snart är det 1 år sen min älskade Antonio kom ut till mig! Håller på att leta upp bilder som jag ska framkalla och sätta in i ett fotoalbum med Antonio varje månad tills han är 1 år.
Såg denhär bilden.  Vi hade bara varit hemma 2 dagar. Så han var inte ens en vecka gammal =) lillen =)

Nu ska jag gå och lägga mej och kramas med Antonio som sover =) godnatt


 

Av Anna - 7 april 2010 21:24

 

Här är Antonio på startsidan på familjeliv.se =)  

Av Anna - 7 april 2010 11:28

YEY =) Jag vann tävlingen "årets påskbild" på familjeliv.se!


Skickade in en bild på Antonio när han var påskkärring.


Det är inte samma som jag la upp här så gå och kolla på familjelivs startsida sen så får ni se den =)
vet inte riktigt när den skulle läggas upp på startsidan men det skulle bli snart.

Vad roligt att jag vann =)

Av Anna - 5 april 2010 10:51

Jag är på jakt efter vegetariska barnmatsrecept... har hittat lite grann men jag har inte letat så mycket än...

idag när jag letade runt så hittade jag bloggen "glass mot glass". det är tips och recept på vegansk glass! blev sååå sugen!

skriver om den här så att jag har länken så att jag kan gå in nån dag och kolla upp recept =)


är det nån som har några recept på vegetarisk barnmat som dom vill dela med sej av? =)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards