minpassion

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Anna - 3 mars 2010 23:31

Idag kom Sofia och hämtade upp mej. Moster var barnvakt.

Vi åkte iväg till barnens hus som skulle ha babyöppet från 19-21.

Vi funderade på om det skulle va några människor, och när vi kom dit så var det inte en enda parkeringsplats kvar och först såg man att folk köade i rulltrappan påväg upp och sen utanför och sen fortsatte kön långt långt utanför! blev helt chockad vad mycke folk de va!! Parkerade på en annan parkering och såg att folk kom ut och alla hade med sej bilbarnstolar.

Vi gick in och kollade om det fanns kvar nån som sofia skulle köpa men dom var helt slut.

Sen tänkte jag att eftersom jag måste ju köpa en ny vagn åt antonio så kanske det finns nån bra där. Syster skulle bidra till vagn så jag tänkte att om det finns nån jag vill ha så kan jag lägga ut med resten av pengarna.

Stod å kände å rullade å vaggade å "trottoarade" olika vagnar och tillslut bestämde jag mej att köpa en när jag väl var där med sofia som hade bil så att jag kunde få hem den...

Så tillslut blev det ett impulsköp. Emmaljunga city cross 2010.
Fin va ;)

när (om) jag får ett syskon till antonio kan jag ju bara köpa till en liggdel.
Dessutom köpte jag en reflex till vagnen:



En åkpåse. jätte fin märket B.O.Z.Z jätte mjuk och skön på insidan. och jätte smart för man kunde både dra ner dragkedjor på sidorna och även en längre mitt på. smart när man går i affärer och behöver öppna upp så att det inte blir för varmt!


Köpte också 12 pack matningsskedar... alla har mystiskt försvunnit så jag var tvungen att ha nya. Åsså köpte jag en guldreggellapp och remmar till bilstolen som mamma fått.

Antonio säger tack så mycket moster för vagnen! kram!

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards