minpassion

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Anna - 4 september 2010 21:46

Jag blir alltid så stolt när jag kommer till dagis och frågar om han ätit bra och ätit själv. Och dom säger alltid att han äter så duktigt själv med lite hjälp ibland.

Hemma så äter han nästan aldrig själv... eller han brukar få äta med egen sked men jag slevar in emellanåt...

men iallafall... tänkte att eftersom han är så duktig på dagis så måste jag ju testa att låta honom äta helt själv hemma också...


såhär gick det:


 
och nu har ni bara sett en liten del av pojken och rummet... halva golvet och bordet och hans stol var nerkladdat.. han hade mat över heeeeeeeeela sej... i håret och överallt haha

jag förstår inte när dom säger att det inte blir så mycke kladd när han äter på dagis haha

bar in hela stolen i duschen medans han fortfarande satt i =)
ojojoj =)

Av Anna - 4 september 2010 01:25

Hehe testade lite hur man kunde göra Tshirtar och annat...

Kanske ska beställa denhär åt Antonio? ;)


 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards