minpassion

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Anna - 1 april 2011 13:12




Har inte haft lust att blogga nått på senaste tiden. Det har hänt myyycket i vårat liv men jag har inte orkat skriva. Nu känner jag att j   ag vill börja skriva ner saker igen. Dels för att det händer så mycket med antonio som jag vill kunna kolla tillbaks på senare och dels för att det ändå är bra att få skriva lite tankar och sånt.


Antonio var sjuk förra veckan och under den veckan har han börjat prata mer å mer =) det är jätte kul att kunna komunisera med honom nu =) ska uppdatera antonios "ordlista" som jag la upp förut =)


Dessutom fyller han 2 år den 29e April =) Så jag är i full gång med att planera hans kalas =) ska bli jätte kul för iår är ju första gången han förstår lite av vad som händer. han kanske tillochmed kan blåsa ut ljusen ;)


Sen ska jag och syster snart till sundsvall för att se The Ark´s avskedskonsert, lite sorgligt men det ska bli jätte kul att se dom igen. senaste gången var ju också i sundsvall. 2008 var det.


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards