minpassion

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Anna - 28 juli 2011 23:21

I tisdags var jag och tittade på en lägenhet som jag fått erbjudande om. Så jag funderade och tackade JA =) Så nu känns det jätte roligt att flytta och ser fram emot en nystart =) Vi får flytta in 1a oktober.


Såhär ser lägenheten ut.

Har kluddat över nuvarande hyresgästens saker för det kanske inte är så snällt att jag lägger upp bilder på hans saker.



Balkongen

 



Vardagsrummet med burspråk =)

   


Av Anna - 28 juli 2011 18:34

 

Igår var vi på stranden och det blev dags för Antonio för hans dagsvila. Jag frågade honom om han vill sova i min famn, och det ville han.

Så jag hade honom i min famn och kramade och pussade och mös med honom.


Jag: Jag älskar dej... älskar du mej?

Antonio: mmm...

Jag: Kan du säga det?

Antonio: Ja äcka dej!


Jag blev helt tårögd =) Första gången han sa det! =)

Mammahjärtat smälte =)



Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards