minpassion

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Mitt 2011

Av Anna - 10 februari 2012 14:08

Ok nu är det februari redan men jag har inte skrivit nån sammanfattning av 2011,så jag hittade några frågor ja kan skriva här.


1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut?: Gjorde en totalomvändning av mitt liv.

2. Höll du några av dina nyårslöften?: Hade väll inga... förutom att jag skulle göra allt jag kan för att antonio ska ha det så bra som möjligt och det har jag ju hållit =)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar?: Ja ganska många =)

4. Dog någon som stod dig nära?: Nej.

5. Vilka länder besökte du?: Inga.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?: Ja och det har ju ändrats ganska mycket också

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 19e januari och Födelsedagar =)

!8. Vad var din största framgång 2011?: Min "nya start"

9. Största misstaget?: Endel val som jag kunnat göra annorlunda

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Nä inte så mycket. bara som vanligt.

11. Bästa köpet? Massa loppisfynd =)

12. Vad spenderade du mest pengar på?: Räkningar...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Massa saker, men kommer att komma ihåg första gången Antonio sa "jag älskar dej", Mina kompisar och min son som får mej att skratta och må bra =)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Hehe barnsånger

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Det blir bara bättre och bättre hela tiden =)

16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tog vara på tiden

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Tänka och oroa mej över onödiga saker

18. Hur tillbringade du julen?: Hos oss. Det var Jag, Antonio, Mamma, Pappa, Lillebror, Storasyster, Lillebrors farfar, lillebrors dåvarande tjej, min dåvarande pojkvän.

19. Favoritprogram på TV?: Desperate housewifes

20. Bästa boken du läste i år?: Har inte ron att läsa egna böcker nuförtiden, men Antonios bok "Zebbe och myrorna" gillar jag haha

21. Största musikaliska upptäckten?: Upptäckte ju kultiration 2010 men deras musik har varit viktig 2011 också.

22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Pengar

23. Något du önskade dig men inte fick?:

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?: Först var vi på busplaneten med Antonio, Sen hade vi våran traditionella födelsedagsmiddag på en restaurang vi besöker varje gång nån i familjen fyller år.

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Såklart kan man ha gjort andra val men det jag gjorde var ju det jag var tvungen att göra för att allt skulle ordna sej till det bättre.

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?: Olika. På sommaren hade jag bara klänning jämt, testade blåa linser, mycket klänningar, eller tröjor å leggings

27. Vad fick dig att må bra?: Personlig utveckling, vänner, familjen, ny lägenhet, nytt liv

28. Vilken kändis var du mest sugen på?: jag väntar fortfarande på att carl-einar häckner ska fria ;)

29. Vem saknar du?: Dom som jag inte träffar lika ofta som förut...

30. De bästa nya människorna du träffade? Träffade ändå ganska många nya människor men dom som påverkade mej mest var Jennie, susan, Emma mm



Annat om 2011: Antonio fyllde 2 år, Flyttade till den lägenheten jag trivts bäst i nånsin, Har fått massa hjälp med saker jag inte visste hur jag skulle göra, Fredrik, Antonio började prata

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 25 december 2012 21:30

Våran jul firade vi hos oss iår igen. Vi var 7 st. Jag, Antonio, Mamma, Pappa, Storasyster, Lillebror och Fritz. Det var trevligt men Antonio var så otålig hela dagen och frågade hela tiden när tomten skulle komma =)Det är så stor skillnad på varj...

:(

Av Anna - 2 november 2012 14:53

Jag vet att du ser oss även fast inte vi kan se dej... och jag vet att du bryr dej om oss... Jag är ledsen att du inte fick vara "morfar" längre. Antonio skulle ha tyckt om dej jätte mycket... Jag tänker på dig och mina syskon idag... Det har v...

Av Anna - 23 oktober 2012 20:28


Jag var så hiiiiiimla sötsugen att jag inte visste vad jag skulle ta mej till.Jag tänkte att man kanske kan blanda ihop nått av det man har hemma. Philadelphia brukar man ju ha på muffins blandat med florsocker så jag tänkte att jag ska testa blanda ...

Av Anna - 4 oktober 2012 01:46


Antonio har haft lite svårt att komma till ro på kvällarna och har hellst velat leka hur länge som hellst. Så i torsdags före han skulle komma så var jag lånade en avslappningscd på biblioteket och sen köpte jag en cdspelare.  Testade att lägga oss...

Av Anna - 4 oktober 2012 01:26


Solen sken och jag var glad =) puss på er    

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards