minpassion

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Anna - 17 juni 2012 20:42

Är så stolt =) Har väntat med pott-träning för att det händer så mycket andra förändringar i Antonios liv just nu så jag kände att man kan vänta tills han själv är redo. I helgen köpte vi massa "ballsonger" (kalsonger) för antonio vill inte riktigt ha blöja så mycke längre. Så nu i helgen hade han kalsongerna på sej och idag så kissade han på pottan 5 gånger =) inte illa! hehe ni som inte har barn kanske inte tycker det var så intressant att läsa men jag är så stolt iallafall =) Och vi hoppade och klappade händerna och var jätte glada när det kommit nått så antonio är också jätte stolt =)

Moster hade klippt Antonio igår. Men jag bestämde att han ska va snaggad nu i sommar, sen till hösten ska ja börja spara långt på honom igen. Men de e nog skönt för honom att va snaggad i sommar, han blir så himla svettig i håret på natten.


Nyklippt sötnos:


 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards