minpassion

Alla inlägg under juni 2008

Av Anna - 22 juni 2008 14:23

Gu va smidigt allt går med företaget just nu! hur kul som hellst. har hittat massa leverantörer som ja ska beställa råvarorna från och ska köpa lite "maskiner" som underlättar mycket av produktionen... va på möte för nån vecka sen och hade nästan skrivit klart affärsplanen och fick mycke hjälp vad som behövdes göras klart före starten. Måste hitta nått tryckeri som kan fixa loggan på mina burkar =) jag sitter typ dygnet runt och jobbar nu, det är hur kul som hellst! snart kan jag nog starta försäljningen =)

Av Anna - 22 juni 2008 03:31

Det här är lite av det smink jag har gjort för mitt egna sminkmärke som snart lanseras =)

Av Anna - 19 juni 2008 23:27

den va rolig

Av Anna - 19 juni 2008 22:14

Min syster har varit i bulgarien en vecka. Träffade henne idag och hon hade me sej presenter =) Ett par fina skor och en kuvertväska =) tack så mycke syster!! kram!

Av Anna - 19 juni 2008 20:28

hej hej! Hade tänkt göra en ny smink video. nu ska jag göra en "kändis sminkning" ni kanske har sett den jag gjorde på min kompis Angeliqa. Sminkade henne så som Charlotte Perrelli va sminkad i "Hero" videon.


Vilken sminkning ska jag göra? 

Skicka gärna en länk på en bild som ni tycker har bra smink eller säg bara nån kändis som sminkar sej snyggt.


Så kommentera det här inlägget å skriv vilken sminkning jag ska visa! 


Av Anna - 18 juni 2008 18:58

jätte fin 20 tals sminkning!

Av Anna - 16 juni 2008 14:49

nu har jag varit i Lycksele ett tag och nyser som en galning! emil som jag bor hos har katter men jag har haft jätte mycke katter när ja va liten å bara varit lite allergisk så ja trodde att de skulle va lugnt men nähä.. jag nyser som en galning och e helt slut i huvet... kanske inte så bra... funderar på om de finns nån medicin så att jag kan va kvar här ett tag. tar ju pollenallergi medicin å dom säger att man kan ta de för katt allergi också men jag äter ju redan pollen medicin.... hmm nån annan allergisk som vet nått?

Av Anna - 16 juni 2008 07:36

Hej hopp! så ska man iväg till lycksele då... har bara varit där en gång förut. men de va måånga många år sen... nu ska ja dit några dagar å se va lycksele har att erbjuda =) e ganska pank så de blir allafall inga fina middagar. de får bli vatten å bröd =) snart kommer min låssaspappa å hämtar mej.

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards