minpassion

Alla inlägg under juni 2008

Av Anna - 15 juni 2008 17:57

 


Jag bjöd Angelinn på en natt på hotell. De va hur mysigt som helst =) Angelinn hade sovit hos mej dagen före också så sen åkte vi till hotellet vid halv 7 på kvällen efter massa krångel. Vi fick ett rum på 7e våningen, de va jätte fint!

Vi lämnade sakerna på rummet å sen gick vi till droskan å åt tacobuffé =)

Sen va de dags för bastu =) haha så sjukt de va fönster ut så vi vart lite rädda att man kan se in men jaja de e ju en bastu så...  fin utsikt va de iallafall =)

sen gick vi till rummet igen å tog ett bubbelbad och drack bubbeldricka =) gott gott...

sen fixade vi oss och gick ut å festade, tänkte gå på rex men de va så mycke folk där så vi gick till två våningar. träffade massa folk man kände så de va kul =) sen när alla hade gått hade vi vattenkrig i baren =) helt blöta gick vi till hotellet igen. eller vi fick skjuts. inte så långt men =)

sen blev de några timmars sov =) jätte trevligt! hotellsängar e dom bästa!

hade jätte trevligt me angelinn!  


Av Anna - 13 juni 2008 00:18

trevligt att folk vill hjälpa till.

fortsätt gärna lämna era mailadresser, tävlingen kommer vara öppen. 

skickar enkäten senare.  

Av Anna - 11 juni 2008 09:34


Vill ni testa min ögonskugga från mitt egna märke? Hjälp då till att svara på en enkät så lottar jag ut ögonskuggor bland dom som har varit med. Behöver eran hjälp så jag blir jätte glad om så många som möjligt vill va me.


Skriv en kommentar med eran mailadress så skickar jag enkäten med mail. Du får själv välja färg som du vill ha. vilken som hellst.

tipsa gärna vidare om den här tävlingen!

skickar ut enkäter några veckor så även om ni läser det här långt efter så va ändå med!


tack för hjälpen!

Av Anna - 10 juni 2008 20:05

ska just starta min tae bo video å träna lite =) första gången ja testar de. ska se om de e kul. wish me luck ;)

Av Anna - 10 juni 2008 16:13

 


Idag fyller min lillebror 19! ojojoj jag tänker ju på honom som att han e liten fortfarande... men nu har han börjat träffa tjejer å går ut å festar å har skaffat körkort å allt! känns jätte konstigt! åsså tar han studenten imorron.

Jag tänkte när jag va yngre att när han tar studenten e jag ju 25! tänkte shit va gammal jag är då! nu är vi här... shit va gammal jag e...  haha mamma fick också lite ålderskris när lillebror tog körkortet för nån månad sen. hon ba: herregud min lilla pojke kör bil! 


min lillebror va såååååå söt när han va liten. världens sötaste. jag tänkte ofta: undrar hur han kommer se ut när han blir äldre. å såhär blev resultatet. (bilden)

Av Anna - 9 juni 2008 15:14

fy jag har helt stopp i huvet just nu å kan inte blogga... 

va vill ni läsa om? haha

kanske ska lägga upp lite sminkbilder eller nått? 

Av Anna - 6 juni 2008 22:16

har flyttat nu =) wei känns hur bra som hellst att ha mitt egna nu...

har haft lite besök här. min lillebror va den första som va här å hälsade på sen har pekka varit här å idag kom min kompis emil från lycksele å hälsade på =) väldigt trevligt! har handlat massa, mamma betalade haha tack mammi!  å syster bjöd på midda... shit ja e så fattig just nu...

sen skjutsade min lillebror hem oss. va på promenad till "kärleksudden" eller va de heter... viken kanske... testade om de va varmt i vattnet å de va helt ok faktiskt. om de e varmt imorron ska vi bada =) första doppet.. hoppas!

sen började de regna. tur för oss för då försvann alla barnen från den där stora lekplatsen ganska snabbt =) så vi fick leka! weei! de va jätte kul! haha fick åka nån sån där grej som en gungbräda men den satt fast på en stolpe å man flög omkring. aja ni ser på bilden =)

klättrade å åkte rutchkana, man behöver leka ibland, de va några år sen sist =)  nu har vi sett film å ätit massa godis, har ont i magen....

hoppas på sol imorron!

ha de! 


 


Av Anna - 5 juni 2008 11:24

weei jag e så glad idag! flyttar idag och det är hur underbart väder som hellst!

får flytta in i min sommarlägenhet idag. jag bor bara 10 min därifrån nu så jag ska flytta över lite själv först. sen kommer min lillebror ikväll och ska köra över lite saker. men nu vill jag bara dit! har längtat efter uteplatsen som finns där! =) har inte bott själv på ett å ett halvt år nu så de ska bli såå skönt att ha nått eget. nu ska ja nog cykla iväg me första sakerna i ryggsäcken. puss på er! 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards