minpassion

Alla inlägg under augusti 2008

Av Anna - 7 augusti 2008 00:47

behöver en lägenhet...

nån som har en att hyra ut? antingen i umeå eller sthlm?

hör av er! snart blir jag hemlös :(

Av Anna - 5 augusti 2008 04:44

Har hittat annorlunda och jätte fina ögonfransböjare som jag ska sälja. Men det enda knepiga är att man kan bara använda den på sejsjälv, det går inte att använda den om man böjer nån annans fransar (vilket jag måste kunna göra när jag sminkar andra) men iof är det väll många som bara använder den på sejsjälva och vi makeup artister får köpa andra om vi behöver. men mina för privat bruk =)

ja det blir nog bra! 

Av Anna - 3 augusti 2008 17:37

 


Har köpt domänen till mitt sminkmärke äntligen =)

Ska bli så kul att få igång hemsidan och börja sälja allt smink!

Ska beställa lite lösögonfransar också.

Kommer sälja mycket roliga lösögonfransar!  




Av Anna - 3 augusti 2008 17:36

skön låt...

Av Anna - 3 augusti 2008 01:23

haha vet exakt vem det var som filmade dethär!

Hon stog precis brevid mej å sjöng falskt i mitt öra heela tiden =)
det här är en av mina favoritlåtar =)

ändå så himla glad att jag hittade dom här filmerna på youtube, har kollat igenom dom å man kan höra mej prata ibland när det är tyst haha

åsså kan man höra mej lite nu å då också =)

kul!

Av Anna - 2 augusti 2008 22:53

Läste just om en transexuell man (man som har fötts i fel kropp)

Han och hans fru ville ha barn men dom fick reda på att frun inte kunde bli gravid. Mannen hade kvar sina "kroppsdelar" som gjorde att han kunde bli gravid. Att vilja ha barn handlar inte om att man är man eller kvinna. Men ingen läkare ville hjälpa dom att bli gravida för att dom tyckte att det var helt sjukt. Dom la ner hur mycket pengar som hellst för att få hjälp men tillslut gjorde dom heminsemination.


Läs artikeln här


Barnet var räknat till 3e Juli iår. (en månad sen) så barnet är fött, men jag hittade ingenting om det stog nånting hur det gick...

Om ni har sett nån artikel om det så säg till... vill gärna läsa om hur det har gått för dom...


Av Anna - 2 augusti 2008 22:02

yeah

Av Anna - 1 augusti 2008 23:25

Var på jobb intervju idag. Det gick jätte bra.

Det är ett event företag där jag ska få sminka för olika event mm.

Ska bli jätte kul =) 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards