minpassion

Alla inlägg under september 2008

Av Anna - 25 september 2008 23:39

Åh charlotte kommer hit på lördag!!

Hon ska uppträda på schlager klubben.

E så peppad!

Blir så inspirerad av hennes klänningar så ja tänkte att ja skulle hitta nått snyggt å ha på mej på lördag.
Vi får se vad det blir, massa smink blir de iallafall =)

Hon har jämt så fina kläder!

Kolla klänningen i denhär videon!


Av Anna - 25 september 2008 01:06

Är med och tävlar i wysteriias tävling

Vill verkligen vinna klänningen =)


Klänning från Chicy.se - Sjal från H&M - Solglasögon från Solbrillor.se - Väska från Ingelita - Lip plumping shimmer enhancer lip gloss i färgen Sweet Melody (rosa), Lösnaglar , Lösögonfransar och fyra nagellack från Depend.


För att komma till tävlingen klicka HÄR 



Av Anna - 19 september 2008 15:12

Åh jag är så lycklig just nu! Allt känns så himla bra!

Har tagit ett stooort beslut som känns jätte bra nu! har underbara vänner som finns där för mej. Och jag har ÄNTLIGEN gjort klart ekonomi delen till företaget! Ska äta middag me en kompis på restaurang snart =) det får bli mitt firande =) hittade en jätte fin sminkning som jag ska göra till middagen...

såhär ser den ut:

 

Av Anna - 17 september 2008 00:14

 "Att ibland stanna upp ett tag
kan vara den enda möjligheten att gå vidare"
/Olle Wedholm

hmm

Av Anna - 16 september 2008 23:56

konstant trött, illamående, hungrig hela tiden, humörsvängningar, hmm vad kan det bero på... ;)

Av Anna - 10 september 2008 23:39

Skrev ju att jag höll på med tae bo förut. Nu ska jag börja med pilates. Ska ladda några videos och köra varje dag (ska försöka iallafall) så nu ska jag komma iform ;)

:P

Av Anna - 9 september 2008 23:56

blä va ja e dålig på att blogga just nu... skärpning!

Av Anna - 8 september 2008 00:14

jaha då har man flyttat...

känns konstigt att bo mitt i stan.

men ändå skönt.

Imorgon (eller idag eftersom klockan e över 12) fyller min syster år.

Jag å lillebror ska dit och äta tårta.

Gu va ja har börjat bli trött nuförtiden.. men de e bra att jag blir trött överhuvudtaget.

ska kolla film sen sova...

godnatt! 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards