minpassion

Alla inlägg den 1 september 2008

Av Anna - 1 september 2008 12:16

Gillar den här sminkningen jätte mycke!

Av Anna - 1 september 2008 02:28

Andra sesongen av Heroes börjar på onsdag!

Längtar!

Här är en trailer:

Av Anna - 1 september 2008 01:34

Hade förfest hos Malin i lördags.

Skulle sminka Angeliqa men det slutade med att jag stannade inne på toan hela kvällen och sminkade hur många som hellst.

jobba på en förfest, det går ju inte! 

Gick på schlager klubben och hade man med sej ett timglas så kom man in gratis, jag hade inga pengar så jag tillverkade ett eget timglas av en tub å en pappersbit i mitten me hål i å salt. Den va inte helt funktionell men jag kom in med den iallafall =)

Det var jätte kul och vi såg Magnus Carlsson (skälet till att vi var där, hade lovat angeliqa att ställa upp)  och sen Riff Raff Ruff på andra scenen.

Hade glömt mobilen hos Malin, gu va svårt det är att va utan mobilen!

Träffade lite folk där å hade jätte trevligt =)

Här är lite bilder:

 

  

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards