minpassion

Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

frågor

Av Anna - 20 februari 2009 10:09

1. NAMN? - Anna
2. STAD? - Umeå
3. HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT? - Högerhänt
4. HUMÖR JUST NU? - Trött och sjuk
5. FAVORITGODIS? - Salta colanappar
6. ÄR DET NÅGOT DU ABSOLUT INTE ÄTER? - Kött
7. KLÄDER JUST NU? - Pyjamas
8. MUSIK JUST NU? - Just nu e de helt tyst
9. NÄR ÅT DU SENAST? - Igår
10. VAD SA DU SENAST? - Ok tack så mycket hejdå
11. FAVORITKLÄDER? - Fina klänningar
12. FAVORIT HANGOUT? - Soffan haha
13. OM DU VAR TVUNGEN ATT LEVA I EN ANNAN TIDSEPOK VILKEN SKULLE DU VÄLJA? - 70talet kanske
14. FISK ELLER BADKRUKA? - Nått mellanting
17. FAVORITFÄRG? - Ceriserosa
18. SAFT ELLER ALKOHOL? - Gillar vin men just nu blir de bara saft
19. LÄNGD? - 162cm
20. HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED? - Oftast 2, fler nu när jag e sjuk
21. FAVORITVÄDER? - Varmt
22. VAD SKULLE DU TA MED DIG TILL EN ÖDE Ö? - Glass
23. SPELAR DU NÅTT INSTRUMENT? - Har spelat fiol och blockflöjt
24. MORGON ELLER NATTMÄNNISKA? - Natt
25. SPARARE ELLER SLÖSARE? - Sparar när det går
26. VEM ÄR VIKTIGAST FÖR DIG? - En av mina bästa vänner
27. GYLLENEREGLEN FÖR DIG? - "No one is worth your tears, and the one who is will never make you cry"
28. DET BÄSTA DU VET? - Umgås med bra vänner
30. BÄSTA FILM? - Psykologiska thrillers
31. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER? - Ja
32. KOMMER IHÅG DIN FÖRSTA KÄRLEK? - Ja jätte väl
33. GILLAR DU HENNE/HONOM FORTFARANDE? - Nä
35. TROR DU PÅ MIRAKEL? - Ja
36. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖR ALLTID? - Om man verkligen är rätt för varandra
37. SER DU DIG SJÄLV SOM TOLERANT MOT ANDRA? - Ja
38. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG? - Misstag?!
39. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR?- 2
40. FRAMTIDSPLANER? - Ha ett bra liv med min son och att företaget ska gå bra
41. BIO ELLER PROMENAD? - Bio
42. ÄR DU ROLIG ELLER TRÅKIG? - Är rolig med dom jag trivs med
43. ANVÄNDER DU GLASÖGON/LINSER? - Ja
44. TEKNISK ELLER OTEKNISK? - Jag är ganska teknisk
45. ÄR DU KITTLIG? - Jo
46. SNARKAR DU? - När jag är sjuk
48. RÄDD FÖR INSEKTER? - Tycker dom är läskiga
49. ÄCKLIGASTE INSEKTEN? - Fula skalbaggar eller larver
50. STÖRSTA SVAGHET? - Ger upp för lätt
51. DET ÄR JAG BRA PÅ? - Kreativa saker
52. MUSIKSTIL? - Mycket men The Ark stannar alltid kvar
53. LYCKOTAL? -  7
54. FAVORITBAND? - The Ark
55. BÄSTA BOK? - Allt med Jonas Gardell
56. OM DU FICK VÄLJA TRE SUPERKRAFTER, VILKA SKULLE DU VÄLJA? - Kunna hela, kunna teleportera mej, laga mat på en sekund
57. FAVORITORD? - Bebis
59. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS? - Godis
60. PIZZA ELLER HAMBURGARE? - Pizza
61. SKRIVER DU DAGBOK? - Ja
62. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM? - Barnprogram
63. NAMNSDAGSDATUM? - 9onde December
64. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN? - Nej
65. TÄNKER DU NÅGONSIN PIERCA DIG? - Har haft piercing i naveln
66. FÖDELSEDAG? - 18e April
67. FAVORITCHIPS? - Viknings, med dipp
68. SYNLIGA ÄRR? - Knäet efter att jag ramlade på en vass sten och naveln
69. DINA BÄSTA VÄNNER? - Ni vet vilka ni är
70. STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT? - Försöker städa
71. GUNGAR DU PÅ STOLEN? - Ibland
72. HUR MÅNGA KUSINER HAR DU? - Oj vet inte
73. DETTA GÖR MIG ARGAST? - Orättvisor
74. HAR DU UTÖVAT NÅGON SPORT? - Nä
75. I JULKLAPP ÖNSKAR JAG MIG? - Wii fit om jag inte skaffar de tidigare
76. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN? - Senap, ketchup och gurkmajonäs
77. SKULLE DU NÅGONSIN FÅ FÖR DIG ATT HOPPA BUNGYJUMP? - Kanske
78. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFLEN I? - Höger
79. ANSER DU ATT MAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV OM MAN SLICKAR PÅ EN LYCKTSTOLPE PÅ VINTERN? - Haha ja
80. ÄR ALLA LIKA MYCKET VÄRDA? - Ja
81. VAD HÄNGER PÅ VÄGGARNA I DITT SOVRUM? - Inte mycket
82. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA? - Ljusa
83. PASTA, RIS ELLER POTATIS? - Potatis
84. HUR ÄR DIN DRÖM TJEJ/KILLE? - Omtänksam
85. VILKET ÄR BÄST? - ??
86. LJUST ELLER MÖRKT BRÖD TILL FRUKOST? - Ljust
87. VILKEN LÄSK ÄR GODAST? - Cola
88. VAD GÖR DU HELST? - Tar de lugnt
89. SKÖNASTE SÄNGEN ATTT SOVA I? - Hästens kanske
90. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU? - 2, en helsyster å en halvbror
91. BÄDDAR DU DIN SÄNG? - Lägger till täcket iallafall
92. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON? - Själv ett tag till
93. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅT? - Ja maaassa, mest äpplen å nötter
94. ÄR DU MÖRKRÄDD? - Ja...
95. ÄR DU DUM? - Haha nä
96. TROR DU PÅ ASTROLOGI? - Ibland
97. TROR DU PÅ MAGI? - Inte trollkarlar
98. SLÄPAR DU FÖTTERNA EFTER DIG? - Nä
99. GYMPASKOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER? - Högklackat
100. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR? - Vet inte
101. STÄDAR DU DITT RUM SJÄLV? - Ja
102. NÄR STÄDAR DU DITT RUM? - När det behövs
103. SKULLE DU KÄKA UPP EN CLEMENTIN FÖR 5000 KR? - Ja
104. HAV ELLER POOL? - Tycker inte om att bada kallt
106. ÄR DU RÄDD FÖR BLOD? - Nä
107. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT BLI VEGETARIAN? - Jag är det
108. SALTAR DU PÅ MATEN? - Ja
109. FAVORITKAKA? - Räknas prinsesstårta?
110. KAN DU SJUNGA? - Nä

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 25 december 2012 21:30

Våran jul firade vi hos oss iår igen. Vi var 7 st. Jag, Antonio, Mamma, Pappa, Storasyster, Lillebror och Fritz. Det var trevligt men Antonio var så otålig hela dagen och frågade hela tiden när tomten skulle komma =)Det är så stor skillnad på varj...

:(

Av Anna - 2 november 2012 14:53

Jag vet att du ser oss även fast inte vi kan se dej... och jag vet att du bryr dej om oss... Jag är ledsen att du inte fick vara "morfar" längre. Antonio skulle ha tyckt om dej jätte mycket... Jag tänker på dig och mina syskon idag... Det har v...

Av Anna - 23 oktober 2012 20:28


Jag var så hiiiiiimla sötsugen att jag inte visste vad jag skulle ta mej till.Jag tänkte att man kanske kan blanda ihop nått av det man har hemma. Philadelphia brukar man ju ha på muffins blandat med florsocker så jag tänkte att jag ska testa blanda ...

Av Anna - 4 oktober 2012 01:46


Antonio har haft lite svårt att komma till ro på kvällarna och har hellst velat leka hur länge som hellst. Så i torsdags före han skulle komma så var jag lånade en avslappningscd på biblioteket och sen köpte jag en cdspelare.  Testade att lägga oss...

Av Anna - 4 oktober 2012 01:26


Solen sken och jag var glad =) puss på er    

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards