minpassion

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Anna - 1 november 2009 22:52

Sådär nu har vi varit på loppisen. Jag hittade en flaskvärmare som jag hade tänkt köpa på tradera. så värt att ha en sån! sen köpte jag massa sockar till antonio. haha jag e så noga med att hans sockar ska matcha till kläderna och nu har han massa kläder som inte har några matchande sockar så det fixade jag ;)

sen köpte jag en beigevit randig tshirt och en brun munkjacka.. haha jag köper mest brunt till honom tror jag, de e ju så fint =)

Sen åkte vi till rusta, skulle köpa plastgran men jag tror jag väntar med det hihi

vi köpte en tomtedräkt. lillebror ska vara jultomte iår =)

antonio är såå täppt i näsan just nu, han kunde inte somna det va så synd om honom han va så lessen =(

Av Anna - 1 november 2009 11:50

Idag ska jag och mamma och kanske lillebror på loppis

hihi jag börjar bli en sån som går på loppisar hela tiden, men man hittar ju jätte bra saker.

Oftast är ju tex babykläderna inte användna så mycket så man kan hitta jätte fina kläder.

ska se om jag kan hitta en cykelstol också =) så kan antonio och jag cykla sen nästa sommar =)

vi får se vad jag hittar..

Av Anna - 1 november 2009 00:30

kollade just på tradera och såg att jag hade vunnit en auktion. på en beige overall till antonio. behövde verkligen köpa en. dom han har är helt försmå.

men jag ser inte på bilden om de är en sån varm overall eller bara en fleece typ...

det räcker väll inte med fleece overall i vinter?

även om han ligger i vagnen borde han väll ha en tjockare?

såhär ser den ut iallafall:


 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards