minpassion

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Anna - 14 november 2009 01:49

Det kommer en HEMSK dokumentär om delfinslakt i japan. att dom delfiner som inte säljs till underhållningsbranchen och köttindustrin slaktas på ett hemskt sätt!!


Det är JÄTTE bra att folk får upp ögonen på vad som händer.

Att det går till såhär e hemskt och fler borde engagera sej!

MEN

den får mej också att bli så arg!
dels för att det är så jäkla hemskt de dom håller på med. men också att alla människor tycker just delfinslakt är så hemskt för att delfiner är så söta... många påverkas när ett "sött" djur far illa...
såhär hemsk är ju hela kött och djurunderhållnings industrin men ingen tänker på allt annat hemskt som händer....
folk skulle inte ta så illa vid sej om dom såg en båt dra upp huuuuuuuuur mycke fisk somhellst
eller när dom dödar kor på helt grymma sätt...

jag SKÄMS verkligen för att vara människa när jag ser att vissa människor bara ser djuren som produkter!

se denhär filmen också! det är verkligen viktigt för människor att se vad som händer!

det är inte bara hemskt när det händer sånthär för söta djur.....



Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards