minpassion

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Anna - 11 mars 2009 16:58


Köpte denhär klänningen för 10min sen på tradera =) den är helt ny

ska ha den på klassåterträffen den 28e mars. hoppas det ser bra ut med gravidmagen =) 

visst va den fin!


Av Anna - 11 mars 2009 13:27

Jag blir galen! Kan verkligen inte komma på vad bebis ska heta! jag har ju några namn på lager och har fastnat för ett namn, men det känns inte riktigt bra... vill att det ska va nått gulligt och inte så hårt... men ändå inte bara passa på en bebis. som edvin är ju typ sånt namn men edvin är för vanligt...
vill ha nått som det högst är 300 personer i sverige som heter haha (brukar kolla upp på svenskanamn.se där kan man se statistik) men ska jag kanske lägga ut mina förslag på bloggen så kanske ni kan hjälpa mej... eller så snor ni mina namn =) 

hihi kallar ju honom bara bebis just nu. haha men igår när jag pratade me honom så råkade det bara bli bobbo hahaha jag ba: va?! varför kallar jag honom det =) 

Av Anna - 11 mars 2009 02:50

Åh vad glad jag blev nu =) brukar inte lyssna så mycket på musik men satte på min favorit theark låt "siamese centerfold" och bebisen blev helt till sej där inne. Började röra på sej jätte mycket! Hoppas att han gjorde det för att han gillar låten men man kan ju inte veta =) det var som att han dansade loss därinne iallafall =) han har faktiskt inte rört sej så mycke ens på flera dagar sammanlagt. hoppas han blir the ark fan =)


(haha ja just de, det skulle jag ju skriva förut men glömde bort det. När jag såg melodifestivalen för nån helg sen så var det helt stilla i magen tills thorleifs började spela då blev de fart på bebis, haha så vad ska man tro =) gillar eller inte gillar han låtarna när han börjar bonka omkring därinne när vissa låtar spelas haha)

Av Anna - 11 mars 2009 02:42

Det var dethär setet jag köpte som kom idag =)

jätte gulligt =)


 

Av Anna - 11 mars 2009 00:42

Idag va en ganska händelserik dag. Började med att åka till barnmorskan halv 11. Skulle göra urinprov så jag drack massa vatten så att det skulle gå att göra =) men det va skiiiitjobbigt för min blåsa e pyyyyyyyytteliten nu när bebisen tar all plats där inne och jag får så ont i magen jämt när jag e kissnödig å bebisen känns som att han väger 100 kg.

Kom iallafall dit å fick äntligen gå på toa =)

Sen mättes magen och måtten ska ju egentligen följa en kurva även om den är över eller under det "normala" men min kurva är jätte konstig, ibland över det normala och ibland under, så upp å ner hela tiden... Men barnmorskan sa att det inte gör nått...


 När jag gick därifrån blev jag kissnödig på en gång och ringde Marie och lånade toan hos henne (tack tack)

Skulle kolla om lillebror va hemma men det var han inte.
Så jag gjorde lite ärenden på stan. och köpte tårta och blommor =)

Åkte hem och var jääätte kissnödig igen. jätte jobbigt...

sen va ja helt slut när ja kom hem men va tvungen att städa upp lite för angeliqa skulle komma.


Hon kom å hämtade mej och vi for å köpte lite mat. Hämtade ut paket också. Hade fått två avier men fick tre paket och kom inte ihåg vad det tredje kunde vara.


For hem och åt. blev så mätta men vi hade ju tårtan uppdukad å klar så det var bara att fortsätta med den =) Vi firade att bebisen snart kommer (53 dagar kvar) och vi öppnade paketen som kommit på posten. Det var som ett litet kalas =)

I ena paketet fanns 10st tygblöjor i fina färger, andra paketet 3 st som jag köpt från ett annat ställe, sen sista paketet var ett set med munktröja å byxor till bebis som ja glömt att ja köpt på tradera =) så kul me nya saker till bebis =)


Sen frågade jag Angeliqa om hon vill va gudmor åt min son =) och det ville hon =) Så nu är det bestämt att min syster och angeliqa ska va det =)

Efter det så var vi tvugna att skynda oss... Skulle på studiebesök på förlossningen med föräldragruppen. Angeliqa ska ju vara med på förlossningen och har varit med på alla kvällar med föräldragruppen =) är jätte glad för det! 


Iallafall så åkte vi dit och fick ta på oss blåa skoskydd =)

Sen fick vi se dom olika rummen och barnmorskan berättade lite hur det går till och så... Jag har hört så mycket om lustgasen så jag passade på att prova när dom som ville blev erbjudna det. Det var en konstig känsla. nästan läskigt haha. blev helt yr, vet inte vad som ska va så bra med den men det får man väll se då om det funkar å gör att man inte har lika mycke ont...


Sen körde Angeliqa hem mej igen och det va tvkväll med "den rätte för rosing" desperate housewifes" och "christine".

åt upp de som va kvar av tårtan haha


så det var min tisdag det =) 


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards