minpassion

Alla inlägg under mars 2010

Av Anna - 23 mars 2010 11:57

såhär låter antonio hela dagarna... han kör runt med allt han kan hittar, så i förrgår köpte mamma (mormor) denhär bilen åt honom. den va uppskattad =)



Av Anna - 19 mars 2010 22:21

Var ju och sminkade för 2 veckor sen. Fick två bilder av fotografen nu. Såhär blev ena bilden: 



 



Fotograf: Mattias Lönneborg
Modell: Andrea
Smink: Anna P (Jag)

Av Anna - 19 mars 2010 10:12

David Guetta Feat. Kid Cudi - Memories


Av Anna - 16 mars 2010 23:17



Hittade denhär på blocket och for iväg till andra sidan stan med buss för att hämta den.

Antonio är inne i en bil-fas just nu =) allt han får tag på leker han att de e en bil å kör omkring och brummar =)

Så jag tänkte att han kommer nog bli jätte glad om han får en sittbil i 1års present =)

Håller på å budar på alla nova star jeans på tradera och HOPPAS att ja får tag på ett par billigt också.

Så bil å jeans e iallafall två av sakerna han ska få =)

måste börja planera hans tårta snart också =)

Av Anna - 14 mars 2010 22:18

Jag har alltid tänkt att man klarar sej att ta sej överallt utan bil när man bor i en stad där bussarna går bra. Men nu ska föräldragruppen åka iväg till leos lekland som ligger lite längre bort och man måste åka sån där långfärdsbuss där man inte kan ha barnet i vagnen... hur ska jag göra då? kan ju inte ha honom i famnen det är ju jätte farligt om det blir en krock. tänkte på bärselen också men den sitter ju bara fast i några sömmar typ. också farligt...

hur ska jag göra?

jag har ingen bilbarnstol heller... så jag kan inte åka med dom andra...

hur gör alla andra som inte har bil?? de ska ju inte va NÖDVÄNDIGT att ha bil bara för att man har barn...


(fortsättning på förra inlägget: Han fick i sej hela flaskan med välling ikväll   )

Av Anna - 14 mars 2010 16:32

Antonio vill inte dricka välling och jag har försökt ett tag men det är nog att han glömt bort hur man äter från flaska. så nu kom jag på att om han får dricka vatten ur flaska så kanske han vänjer sej. jag testade att ge honom i förrgår och det var lite krångligt men han älskar vatten så han drack tillslut.

och igår lärde han sej att själv hålla och dricka ur flaskan =)

nu vill han ha flaskan hela tiden och dricker =) han har blivit så stor att han kan själv! =)

så ikväll ska jag testa om han äter vällingen

Av Anna - 12 mars 2010 01:25

testade att göra siffror till klockan... vet inte om ja ska göra alla siffror eller bara dom där eller göra 3 å 9 också... hmmm...

men såhär blev testet iallafall.


 

Av Anna - 10 mars 2010 20:51


 

Ska göra siffrorna till den stora köksklockan.

På kyl och frystexten har jag den nedersta stilen.

Men den översta kanske är finare?
Ska jag ha samma som texten som jag redan har eller inte?
Kommentera NU =)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards