minpassion

Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Uppdatering! Busplaneten, födelsedag, utveckling och startaeget bidrag =)

Av Anna - 22 april 2010 22:11

Oj nu har jag varit dålig på att uppdatera här...

har tänkt varje dag: det här måste jag skriva i bloggen så att jag kommer ihåg vilket datum allt hänt sen.

aja bättre sent än aldrig...


Jag, Lotta och Per har varit hela 3 gånger på busplaneten med Antonio och Villemo nu. Och förra tisdagen var vi på biblioteket på ålidhem och kollade vad som hände där.
Man blir så sjuukt trött av att göra aktiviteter med barnen, men skönt att komma iväg och få lite miljöombyte och trevligt sällskap.


I fredags hade ju jag och desiree gemensam födelsedags fest. Desiree var så snäll och hjälpte mej med lägenheten. Tack gumman det blev jätte fint! Fick massa saker av henne. Nytt duschdraperi och ljuslykta i badrummet så det blev ett helt nytt rum, sen så satte hon upp gardiner i antonios rum och mitt sovrum, blev jätte fint! Dessutom satte hon upp en bordslampa i taket i hallen, hihi vill ni ha kreativa lösningar så kontakta dessi ;) Det kom ganska många ändå och det var jätte trevligt att träffa nya människor och gamla nära å kära =) jätte kul att gå ut med dom också!


Sen så fyllde jag år i söndags och vi åkte och hälsade på Desiree, Johan och Chanelle. Har ju inte bil så jag hade inte kunnat hälsa på i deras nya hus tidigare. känns jätte tråkigt men jag är glad att jag äntligen hälsat på där iallafall =) det var jätte fint! Sen blev det stammisfödelsedags restaurangen, Antonios premiär där. Sen åkte vi till mej och åt tårta. Jag hann inte göra nån fin så jag vet inte om jag ska lägga upp bild på den eller inte, den är inte i klass med mina andra tårtor ;)


Antonio har glömt bort sej ibland och i helgen stod han flera gånger utan stöd =)
Och förut har han vägrat försöka gå när man hållt honom i händerna. han har bara suttit sej när man försökt. men i söndags ville han gå så ändå =)


Och igår kände jag att den 3e tanden har tittat fram =) han har nu två framtänder på nederkäken och en på överkäken =)


Och JUST DET det får jag inte glömma att berätta!

Jag var på möte igår för att kolla om jag kan få startaeget bidrag.

Det lät väldigt lovande så nu gäller det bara att skicka in alla papper ordentligt och hålla tummarna!! jag är såå glad! om det går vägen så kanske jag kan starta redan i juni =)

har dessutom fixat en blogg till företaget men vet inte riktigt om jag ska börja skriva där än... men folk verkar ändå intresserade om hur allt går å så, så vi får se =) kanske lägger upp nya produkter, sminkningar och video tutorials sen =)


haha det kanske inte var så många som orkade läsa ända hit, men nu har jag iallafall uppdaterat lite vad som hänt på senaste tiden =)


kram på er alla mina kära läsare!

 
 
Desiree

Desiree

24 april 2010 13:10

söt du är gumman. det var så lite så! har använt ditt fina smink! är supernöjd! igår fick jag tom användning av den oranga som var exakt samma färg som min nya tröja! :)

vi måste ta o ses snart, så kul å vara med dig. kram

http://www.bdee.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 25 december 2012 21:30

Våran jul firade vi hos oss iår igen. Vi var 7 st. Jag, Antonio, Mamma, Pappa, Storasyster, Lillebror och Fritz. Det var trevligt men Antonio var så otålig hela dagen och frågade hela tiden när tomten skulle komma =)Det är så stor skillnad på varj...

:(

Av Anna - 2 november 2012 14:53

Jag vet att du ser oss även fast inte vi kan se dej... och jag vet att du bryr dej om oss... Jag är ledsen att du inte fick vara "morfar" längre. Antonio skulle ha tyckt om dej jätte mycket... Jag tänker på dig och mina syskon idag... Det har v...

Av Anna - 23 oktober 2012 20:28


Jag var så hiiiiiimla sötsugen att jag inte visste vad jag skulle ta mej till.Jag tänkte att man kanske kan blanda ihop nått av det man har hemma. Philadelphia brukar man ju ha på muffins blandat med florsocker så jag tänkte att jag ska testa blanda ...

Av Anna - 4 oktober 2012 01:46


Antonio har haft lite svårt att komma till ro på kvällarna och har hellst velat leka hur länge som hellst. Så i torsdags före han skulle komma så var jag lånade en avslappningscd på biblioteket och sen köpte jag en cdspelare.  Testade att lägga oss...

Av Anna - 4 oktober 2012 01:26


Solen sken och jag var glad =) puss på er    

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards