minpassion

Direktlänk till inlägg 27 april 2008

sanningens ögonblick

Av Anna - 27 april 2008 17:09

Har ni sett sanningens ögonblick eller amerikanska versionen moment of truth? asså shit...

dom har tagit ett detektor test före programmet och svarat på ett visst antal frågor.. sen väljs 21 frågor ut av dom och programmet går ut på att man ska svara ärligt på alla frågor då kan man vinna en halv miljon kronor. Man kan sluta när man vill när man inte vill avslöja mer om sejsjälv. ljuger man så förlorar man också...


min åsikt om det hela är: det är ju frivilligt att ställa upp. OM man ställer upp måste man ju verkligen tänka efter vad som kan avslöjas om sejsjälv. när det gäller relation till familj och vänner, tidigare sex mm... vet man att man har gjort saker eller tänker saker som man inte vill säga för att det kan såra människor eller förstöra relationer eller så, så ska man inte ställa upp... man vet ju vad som väntar. ALLT kommer ju kunna avslöjas...

alltså har du saker som du hellst inte vill att folk inte ska veta. ställ inte upp! har du inga problem med att folk vet: go for it

jag tror ändå att man inte ska berätta ALLT för människor... ibland är det bättre att hålla det för sejsjälv.


Jag själv har alltid varit ärlig tidigare och kunnat säga allt till alla... men nu har jag lärt mej att det inte alltid uppskattas.. som att tex berätta för sin nya pojkvän/flickvän vad man gjort med andra eller berätta om ex mm kan förstöra allt...

och att anförtro sej för tidigt åt folk som man trodde va ens vänner som man senare får höra att dom gått och sagt saker till vem som hellst om en själv. så har du inga lik i garderoben så ställ upp på ett sånt program! men vem har inte det?!


här är ett avsnitt från USA där en tjej förstör sitt äktenskap genom att vara ärlig... men som hon själv säger: jag bryr mej inte om pengarna jag skulle bara känna att de va bättre att få ut allt som behövs sägas.

hon kanske hade för mycke lik i garderoben som hon verkligen inte annars hade vågat få ur sej...


sanningens ögonblick kommer ikväll (söndag) kl 21.00 på 5an...


 
 
herrmoberg

herrmoberg

27 april 2008 18:39

Okej jag hoppas pckså det men jag tror att Ukraina vinner de har bäst låt sv dem jag har lyssnat på . Irlands klalkon är riktigt dålig

http://herrmoberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 25 december 2012 21:30

Våran jul firade vi hos oss iår igen. Vi var 7 st. Jag, Antonio, Mamma, Pappa, Storasyster, Lillebror och Fritz. Det var trevligt men Antonio var så otålig hela dagen och frågade hela tiden när tomten skulle komma =)Det är så stor skillnad på varj...

:(

Av Anna - 2 november 2012 14:53

Jag vet att du ser oss även fast inte vi kan se dej... och jag vet att du bryr dej om oss... Jag är ledsen att du inte fick vara "morfar" längre. Antonio skulle ha tyckt om dej jätte mycket... Jag tänker på dig och mina syskon idag... Det har v...

Av Anna - 23 oktober 2012 20:28


Jag var så hiiiiiimla sötsugen att jag inte visste vad jag skulle ta mej till.Jag tänkte att man kanske kan blanda ihop nått av det man har hemma. Philadelphia brukar man ju ha på muffins blandat med florsocker så jag tänkte att jag ska testa blanda ...

Av Anna - 4 oktober 2012 01:46


Antonio har haft lite svårt att komma till ro på kvällarna och har hellst velat leka hur länge som hellst. Så i torsdags före han skulle komma så var jag lånade en avslappningscd på biblioteket och sen köpte jag en cdspelare.  Testade att lägga oss...

Av Anna - 4 oktober 2012 01:26


Solen sken och jag var glad =) puss på er    

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards