minpassion

Alla inlägg den 24 april 2008

Av Anna - 24 april 2008 11:24

Ska cykla till stan å äta årets första glass! =)

Av Anna - 24 april 2008 02:15

har hänt ganska många roliga grejer idag =)


sov hos min kompis som alltid e trevligt =)


sen cyklade jag iväg till marie och skulle lämna ett linne som hon beställt från H&M. gav de till henne i födelsedagspresent (lite sent hon fyllde år i februari) satt där å pratade å chockade henne med lite historier från förr haha!  ;)


Sen cyklade jag hem i solen och åt middag. Sen tänkte jag kolla blocket lite om nya lägenheter. Hittade en som verkade jätte bra och ringde om den direkt. han sa att jag kunde komma och titta på den direkt.

Så jag tvingade Sarah att följa me mej till haga och kolla den. medans jag väntade på stan på sarah så ringde en jag jobbat med i Sthlm och frågade om jag ville ha jobb!

vi diskuterade pris lite grann å han skulle höra av sej igen.


Så jag och Sarah for å kollade lägenheten. Den var JÄTTE mysig!

Det är bara över sommaren men det är bara 5 från stan och jag skulle absolut kunna trivas där några månader. Känns som att det gör inget att de bara är över sommaren. Det är ju på sommaren man har som roligast =) då är det ju jätte skönt att ha egen lägenhet. har inte bott själv sen januari förra året. saknar det...


hoppas jag får både jobbet och lägenheten! får veta imorron... håll tummarna för mej!  


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards