minpassion

Alla inlägg den 8 april 2008

Av Anna - 8 april 2008 22:00


ALLTID SAMMA SAK!! att jag aldrig lär mej!

kom på precis när vi skulle åka, att jag hade glömt backstreetboys-biljetterna hemma så ja blev hur stressad som hellst å vi körde hem å hämtade dom.

SHIT va hemskt! tänk om ja hade kommit på de när jag satt på tåget och det var försent! ojojoj...

Men iof va ja bara hemma snabbt idag på dagen och kastade ner allt i resväskan. men ändå... usch 


nu har tåget iallafall rullat iväg... har åkt snart en halvtimme... massa timmar kvar... är framme i stockholm 7.45


mer rapport från tågresan senare. 

Av Anna - 8 april 2008 18:43

Ska till stockholm ikväll... med tåg... så himla drygt... 10 timmar tar de...

hoppas de finns kontaktuttag på tåget så att ja kan sitta me datorn iallafall. Hoppas de e varmt i sthlm. Skriver mer ikväll och inatt! ha de bra 

Av Anna - 8 april 2008 06:56

Det här är min nya sminkväska =) fick den som tidig födelsedags present av mamma. Den är hur bra som hellst. egentligen är det en vanlig verktygslåda men den ser ju ut så som sminkväskor ser ut. mycket billigare dessutom!

Finns massa fack och hyllor så man kan organisera sminket bra.


 

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards