minpassion

Alla inlägg den 9 april 2008

Av Anna - 9 april 2008 07:23

åkte just förbi märsta =) snart framme! jippi =)  

Av Anna - 9 april 2008 06:04

nu har jag lyckats sova 5 timmar. gu va jobbigt det är att sova på tåg...

men de gick. Vaknade nyss när vi stannade i Gävle. Hade inte glasögonen på mej men när jag vaknade var det JÄTTE ljust och jag kollade ut genom fönstret men det var bara vitt... tog på mej glasögonen och såg att det snöade. det var vitt överallt och hela himlen var vit. trodde jag hade åkt ifrån vintern i norrland... hoppas de e bättre i sthlm

nu har jag bara 1 timme och 40 min kvar ungefär. skönt.... hoppas alex har frukost hemma

Av Anna - 9 april 2008 00:50

nu har det gått 3 timmar ungefär på min resa...

gick upp kl 6 imorse för att ja tänkte att om ja går upp tidigt kommer jag nog somna lätt på tåget...

men nattmänniska som jag är så tvingar ja mejsjälv att va vaken... har hittat massa intressanta saker på internet som jag kollar runt på... men jag borde kanske sova några timmar så att jag är framme fortare...

haha hade ett litet problem förut... skulle gå på toa men ja ville inte lämna datorn å sminkväskan vid min plats så jag velade jätte länge om jag skulle gå eller inte... haha såklart hann ingen gå förbi när jag var borta.

Men man måste ju va försiktig me sina saker...

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards