minpassion

Alla inlägg den 19 april 2008

Av Anna - 19 april 2008 23:08

TACK alla mina underbara vänner för att ni kom igår! hur trevligt som hellst.


det var lite stressigt i början eftersom jag inte hade sminkat mej eller gjort iordning i lokalen riktigt så det var lite mycke i början.


sen skulle jag och sarah skriva allas "utmanings lappar" Det var en tävling som skulle pågå hela kvällen för att folk skulle släppa loss lite =) den som gjorde alla sina utmaningar skulle vinna. det var knäppa utmaningar som att dansa i soffan å få me alla att dansa, utropa "halleluja"varje gång nån hade pratat om mej, Utropa "MERA BÅL" i tid och otid, röra sej i slowmotion under en minut, mm... och dom andra fick inte förstå att det var en utmaning...

Hilde vann iallafall =) hon är ju skådespelare så hon e ju van att spela å göra knäppa saker =)


det var mysigt att vi inte var så många heller... bara dom jag verkligen tycker om =)


det blev inte så mycke bilder men här får ni se några =)

halsbandet fick jag från Angelinns syster! hur fint som hellst!

haha alla ser jätte roliga ut för dom sa nått samtidigt som jag tog kort. tror de va chiliconcarne me chokladsås eller nått =)



Av Anna - 19 april 2008 22:02

Har just sett "a shot of love with tila tequila"

jag gillar ju bachelor program =)

det här är ett program som har samma koncept men här är det en tjej som är bisexuell och ska dejta både tjejer och killar.

roligt att dom kommit på att göra nått sånt även om jag ändå skulle tycka det var roligare om dom bara hade tjejer. för nått sånt bachelor program har ju inte visats än.

men de va ganska kul, även om det var tre avsnitt på rad. men det går att se avsnitten på mtvs hemsida också.

men tila e ju snygg =)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards