minpassion

Alla inlägg den 25 april 2008

Av Anna - 25 april 2008 10:43

Fick inte den som jag skrev om och blev jätte besviken, men sen ringde jag en som jag mailat med förut och frågade om hennes lägenhet var kvar. och det var den. så jag och Samira gick dit och kollade på den. Den var också jätte bra. En etta som hade ett ganska stort kök, och som ett lite extrarum där sängen var. jätte mysigt. sen hade den en fin uteplats. nära till en badstrand också. jag fick den lägenheten men det är ju bara över sommaren men bättre än inget =)


Inatt satt jag uppe jätte länge och försökte hitta utemöbler att ha på uteplatsen. hittade ett ganska fint bord med två stolar för bara 350. alla andra kostar ju typ runt 1000. Så va tycker ni om det?

Åsså ska ja köpa en grill också. ska ja köpa en liten som på bilden (bordsgrill) eller en sån på höga ben? den lilla e billigare och enligt mej finare också.


vad tycker ni om utemöblerna och vilken grill ska ja köpa? =) ha de så bra!


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards