minpassion

Alla inlägg den 11 april 2008

Av Anna - 11 april 2008 18:58


gick bakom en kille på medborgarplatsen.

plötsligt stannar han upp!

han skakar hand med nån:
kille nr1: HEEJ!! jag kände inte igen dej!

kille nr2: hej! nä jag kände inte igen dej heller...


haha kände dom varann över huvudtaget?? hahaha

så himla roligt...

vi skämtade om det sen. man kunde ju gå fram om man vill ragga på nån:

heeeeej!! jag känner inte igen dej!

Av Anna - 11 april 2008 17:33

Åh va härligt det är att va i sthlm igen =)

var och köpte lite smink inför fotningen imorgon.

köpte lite olika lösögonfransar, pennor och nagellack.

min kompis ska komma hit idag så ska jag testsminka henne. Funderar på att fota steg för steg och visa er =)

och kanske få lite respons på vad ni tycker och om jag borde ändra på någonting tills imorgon.

ska bli jätte kul med sminkningen och fotningen imorgon iallafall!

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards