minpassion

Direktlänk till inlägg 8 september 2010

ladygaga inspirerad sminkning

Av Anna - 8 september 2010 10:25




Igår kväll gjorde jag en Lady Gaga inspirerad sminkning med stoora manga ögon.

Inte nått man gör när man ska gå ut men kanske till Halloween? =)


Den här sminkningen var jätte rolig att göra med lösögonfransar i ögonbrynen och extra ögonbryn i pannan =)

Blev dålig kvalité på själva bilderna men man ser ju iallafall litegran.


Vad tycks? =)


 

MED BLIXT <-------> UTAN BLIXT

 
 
Sara

Sara

8 september 2010 10:45

Wow, vilken häftig sminkning! Riktigt läckert :)

http://dolphin.blogg.se

 
Ingen bild

Nina

8 september 2010 11:59

hahahaha :D coolt fast måste va lite svårt å måla på sig själv bara å säga till om du behöver en testperson ställer så gärna upp =) kram kram

 
Ingen bild

Danne

8 september 2010 13:25

Bättre än gaga's!! :-)

 
syster

syster

8 september 2010 21:21

Haha.. ser helt galet ut, kan inte vara lätt att sminka så när man msåte blunda med ena ögat helt för att sminka!! Snyggt

http://kafferast.bloggagratis.se

 
Tessan

Tessan

9 september 2010 10:20

Läcker sminknig!! Men när kommer hemsida upp? Väntar med spänning!

http://mittlivmedfoto.bloggagratis.se

 
Desiree

Desiree

10 september 2010 18:39

cool sminkning! hur lyckades du göra den på dig själv? imponerande!

haha.. det är med maten och Antonio.. var med om exakt samma sak igår! haha.. C äter visst jättebra själv på dagis men hemma äter hon med händerna och slänger maten över väggar och allt.. haha... fattar ingenting

http://www.bdee.blogg.se

 
Angeliqa

Angeliqa

11 september 2010 00:10

Så jäkla läckert!!!!!!!

http://misscozi.bloggagratis.se

 
Wysteriia

Wysteriia

23 september 2010 18:01

Läckert :D Antar att du sminkat på ögonlocken? :) Alltså så det inte går o titta för att det ska se rätt ut? ;)

http://Wysteriiasblogg.se

Anna

26 september 2010 10:20

ja =) jag har sminkat "ögat" ända upp till ögonbrynet och ritat dit ett nytt ögonbryn i pannan =)

 
Tinis

Tinis

11 oktober 2010 21:42

coool haha

http://cybertini.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 25 december 2012 21:30

Våran jul firade vi hos oss iår igen. Vi var 7 st. Jag, Antonio, Mamma, Pappa, Storasyster, Lillebror och Fritz. Det var trevligt men Antonio var så otålig hela dagen och frågade hela tiden när tomten skulle komma =)Det är så stor skillnad på varj...

:(

Av Anna - 2 november 2012 14:53

Jag vet att du ser oss även fast inte vi kan se dej... och jag vet att du bryr dej om oss... Jag är ledsen att du inte fick vara "morfar" längre. Antonio skulle ha tyckt om dej jätte mycket... Jag tänker på dig och mina syskon idag... Det har v...

Av Anna - 23 oktober 2012 20:28


Jag var så hiiiiiimla sötsugen att jag inte visste vad jag skulle ta mej till.Jag tänkte att man kanske kan blanda ihop nått av det man har hemma. Philadelphia brukar man ju ha på muffins blandat med florsocker så jag tänkte att jag ska testa blanda ...

Av Anna - 4 oktober 2012 01:46


Antonio har haft lite svårt att komma till ro på kvällarna och har hellst velat leka hur länge som hellst. Så i torsdags före han skulle komma så var jag lånade en avslappningscd på biblioteket och sen köpte jag en cdspelare.  Testade att lägga oss...

Av Anna - 4 oktober 2012 01:26


Solen sken och jag var glad =) puss på er    

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards