minpassion

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Anna - 1 februari 2010 23:13

Idag när jag gav Antonio lunch så märkte jag nått hårt när jag la in skeden i hans mun. kollade och, ja! Han har fått sin första tand! Den är på underkäken och syns nån millimeter =)

Han har varit jätte lessen så det e nog för att det gör ont och är ömt. Stackarn...

Har köpt en jätte söt tandborste för längessen och har väntat tills vi ska börja använda den. Har gjort massa andra förberedelser också. Har tagit med honom när jag borstar tänderna så att han ska bli nyfiken, åsså har jag lärt honom "tandborstevisan" som vi ska sjunga varje gång vi borstar tänderna =) så att det blir en rolig stund. finns ju många barn som HATAR att borsta tänderna...

Hann inte göra första gången idag före han skulle sova, men imorgon ska vi börja =)

 

syns inte så bra kanske, men han har sin tand där iallafall =)


Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards