minpassion

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Anna - 14 maj 2010 22:12

Idag skulle jag jobba stenhårt på sluttampen, det gick ganska bra men jag är inte helt klar än. Men sen kom syster förbi och jag insåg att det var sommarvärme ute så där gick gränsen... kan inte sitta inne å jobba på "sommarens första dag"! så vi tog på antonio och gick ut till lekparken. Jag fick en chock! sååå varmt!! helt sjukt! så konstigt att det helt plötsligt kunde vara sommar!

Så det blev barfota i sanden och sitta och gunga =) helt underbart =)

Sen kom mamma in till stan och vi åkte iväg för att köpa cykelsitsen åt antonio. Nu ska vi börja cykla! (Om lillebror hittar nykeln till cykeln)

Den här sommaren kommer bli så bra!


Tack syster för hjälpen idag här hemma. Det enda som finns i mitt huvud just nu är företaget och se till att antonio mår bra. allt annat bortprioriteras ganska mycket just nu... men i helgen SKA jag bli klar och efter det så kan jag börja njuta av livet igen =) Haha jag tänkte att jag skulle ha lite ledigt ikväll och inte tänka på affärsplanen... men vad kommer jag på mejsjälv med att göra? haha sitter å pysslar med hemsidan och printscreenar inspirationssminkningar från olika program. hihi det gör jag bara för skojsskull... men det är ju ändå jobb...
aja jag älskar mitt jobb så det får va lite ikväll ändå =) (bild lånad från jula.se)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards