minpassion

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Anna - 16 maj 2010 14:21

Jag har ju inte haft tid att uppdatera så mycket, på dagarna går all tid till antonio sen på kvällen så jobbar jag hela nätterna så jag har inte bloggat nått nästan. Så jag tänkte att jag kan ladda upp lite bilder på vad som hänt på senaste tiden.


 

6/5 var vi på busplaneten.
Träffade Ally, Villemo, Vincent och deras föräldrar


 


 

7/5 var en jätte fin dag och vi träffade Angelinn, Emanuel och Olivia och lekte på lekplatsen. Antonio smakade sand. Det var inge gott...


 

10/5 var vi ute på promenad med Petra och Antonio fick smaka glass för första gången. Antonio blev helt galen. det var sååå gott!!


Igår var jättejätte varm dag (24grader i skuggan)

Så vi var ute i lekplatserna och lekte. Gungade, grävde och byggde sandslott. haha det var mest jag som lekte =) Gjorde 8st sandslott haha

Det var första gången Antonio använde sina sandleksaker. Han förstod inte riktigt vad man gjorde med dom.
Sen städade vi på balkongen. Antonio hjälpte mig att sopa. det var sååå smutsigt. Sen badade antonio och åt välling å somnade väldigt fort. Fullspäckad dag =)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards