minpassion

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Anna - 12 juni 2010 21:34

Jag blir galen. Jag har ju en kamera med batterier i som man måste byta hela tiden... lillebror hade köpt en batteriladdare åt mej men spänningen i eluttagen är katastrof här... alla lampor går sönder hela tiden och nu exploderade batteri laddaren för ett tag sen också, så därför har ja inte kunnat ta några bilder sen dess =/


men jag ska uppdatera vad som hänt iallafall.


Igår så tog antonio 2 steg några gånger! även om de e pyttesteg så är det iallafall steg =) så glad jag blir =)


han har ju matvägrat en vecka också och jag har knappt fått i honom nån mat och igår så åt han en hel burk till middagen, helt utan bråk =) 

sen så tänkte jag att jag kanske ska testa att lägga honom i sängen å ge honom vällingen där...

han la sej ner utan bråk å drack vällingen och sen låg jag brevid och klappade honom på huvet genom spjälorna. det tog en timme tills han somnade, men det va första gången han somnade i sin säng =) brukar ju låta honom somna i min famn och sen bär jag över honom men dethär gick ju =) gjorde samma idag också och han somnade =) funderar på hur jag ska göra sen så att jag inte behöver ligga brevid och stryka honom på huvudet och ryggen tills han somnar... kanske kan sitta på en stol brevid eller nått tills han somnar... sen kanske han somnar helt själv...


och förresten så har han lärt sej hur man sminkar sej hahahaha

i tisdags när vi skulle iväg såg jag att han hade tagit min rougeborste och stod framför spegeln å försökte doppa borsten i burken med rouge =) hihi sötnos =)
men burken va ju stängd så de gick inte... men att han vet hur man gör =) blir så stolt! hihi ;)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards