minpassion

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Anna - 16 juni 2010 11:40

vi träffade Marie i måndags. hon tog en bild på antonio. snodde den från hennes blogg =)


Av Anna - 16 juni 2010 10:36

Igår skakade hela huset och jag trodde att en stor lastbil körde förbi, jag gick till fönstret för att kolla om det va nått utanför, men sen sa Sarah på msn att hon kände nått. Så då förstod jag att de va ett jordskalv.

Man tror ju inte sånt händer här så det var ju ändå spännande att ha fått vara med om det =)

Det var tydligen 4.0 på richtersskalan.

här står det om det på vk.se:

http://vk.se/Article.jsp?article=357570

Av Anna - 16 juni 2010 08:39

I måndags ringde han från arbetsförmedlingen och sa att jag ska komma och skriva på "formaliteterna" idag =)


Jag fick starta eget bidraget!!


så himla underbart! nu kan jag äntligen starta intohimo makeup =)

jag har väntat på dethär sen jag va 14 år då jag bestämde mina mål i livet =)

jag har förverkligat mina stora mål och nu är allt bara så som jag vill ha det!

ska iväg och skriva papprena kl 13 =) så underbart =)


Tack Nina som ställde upp och umgicks med antonio igår så att jag kunde göra smink!
han är inte van att nån annan än moster eller morfar tar hand om honom så de blev lite grin men det gick jätte bra ändå och nina och antonio va ute och tittade på traktorerna och bilarna sen kom dom in å lekte =) 

antonios nya kompis =)


Så igår gjorde jag lite foundation och ögonskuggor.

Jag gjorde min "kända" svarta, som jag fått så mycket kommentarer om.

Jag tänkte att jag skulle testa att göra om den ögonskuggan också och hällde i massa turkost glitter. Det blev jätte fint!
Så nu ska jag testa att göra massa olika kombinationer av den med olika glitter =)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards