minpassion

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Anna - 19 augusti 2010 22:20

stackars bloggen ligger och kippar efter luft... ska försöka mej på ett återlivningsförsök och börja blogga lite mer igen...

syster sa åt mej idag på skarpen. hon ska flytta till stockholm nästa vecka och är så lessen för att hon inte kommer kunna träffa antonio så ofta nu. så hon vill ändå veta vad som händer.

så därför ska jag försöka uppdatera mer.


Nu har jag och antonio ju varit 3 dagar på inskolning på dagis. 5 timmar varje dag. och idag skulle antonio vara 5 ½ timmar där själv...

Var lite nervös idag när jag lämnade honom men han grät bara en stund när han såg mej utanför fönstret sen sprang han och lekte =) han går omkring med en vagn hela tiden och leker med bilarna och traktorerna och miniköket =)

Dom sa att dom skulle ringa om det va nått så helt plötsligt ringde dom och jag fick nästan panik. jag ba: HEJ! HAR DET HÄNT NÅTT?? fröknen: nä jag ringde bara å ville säga hur det går. Han har varit så glad hela tiden och han åt jätte bra. en hel portion soppa helt själv. och macka, äpple och banan. Han satt snällt på stolen och väntade tills alla hade ätit,  sen somnade han direkt i vagnen. så allt har gått jätte bra! Han trivs verkligen där =)
När jag va där med honom så sprang han omkring själv och brydde sej inte om att jag var där nästan. Det är ju bra att han vill vara på dagis =)

Men shit vilken konstig känsla det va att inte ha med mej Antonio när jag gjorde ärenden på stan! Sen på lunchen kunde jag äta i egen takt och kunde bara chilla å njuta av maten =) Det kändes jätte konstigt å jag började sakna antonio jätte mycke i slutet på dagen =) å va jätte nervös hur de skulle gå å hämta honom igen, men det gick jätte bra det också =)

här är en bild från första inskolningsdagen. Antonio och hans polare Arvid som han hade träffat några gånger före inskolningen så dom kände varann redan lite, dom har hängarna brevid varann också. Det är såå gulligt me dom små hängarna i knähöjd =)


 


Imorgon ska desiree komma och va sminkmodell =) yey! har inte träffat henne på läääääänge! *saknar*

både Chanelle och Antonio kommer va på dagis på dagen så det blir första gången vi träffas utan barn på nästan ett å ett halvt år.

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards