minpassion

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Anna - 21 augusti 2010 09:48

Igår vart Antonio lite lessen när jag lämnade honom på dagis men han brukar inte va lessen så länge så det gick säkert över snabbt. Sen gick jag till systers jobb och väntade på att Desireé skulle komma å hämta upp mej så skulle vi till mej. Hon hade fått motorstopp och var tvungen att rulla igång bilen.

Men sen kom hon å hämtade mej. Vi åkte hem till mej.
Chanelle har också börjat dagis nu och det var längessen vi umgicks utan barnvagnar. Så konstig känsla =)


Sen kom mitt paket från USA med alla saker till företaget =) Så jag gjorde en foundation till desireé och sminkade henne före vi skulle tillbaks och hämta antonio på dagis. Desirée är verkligen min favorit modell =) Det är så roligt att sminka henne! Pratade om att vi ska göra fotning för reklam av brudsminkningar. Så vi ska låna brudklänning och jag ska sminka henne och fota till hemsidan=) så kul!


På kvällen kom Fredrik hit och vi testfotade lite för han ska ta produktbilder till hemsidan.

Somnade nästan direkt när han hade åkt...


Den här veckan har varit sååå utslitande!

Har lite mer slit att göra men snart kanske jag får vila =)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards