minpassion

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Anna - 12 september 2011 17:43

Ja nu är jag kär igen!
Jag bara måste ha den!

Hittade den på en affär här och var tvungen att stå och titta och känna och fundera länge. Sen när jag var påväg att gå så gick jag tillbaka för att titta lite mer =)

Jag är verkligen kär i denhär lampan!

Men vet inte var den ska hamna.

Sista september flyttar jag ju till nya lägenheten.

Antingen ska den vara i vardagsrummet, ovanför köksbordet, i sovrummet eller två små i hallen? Har inte råd att köpa den just nu så jag HOPPAS verkligen verkligen att den är kvar när jag har råd! Helt underbar!! Ser nästan fluffig ut och man blir bara kär direkt...

trodde aldrig att jag skulle känna mej såhär! ;)


  (bilden lånade jag från www.design342.se)

Omröstning

Vad tycker du är roligast att läsa om i min blogg?
 Antonio
 Inredning
 LCHF
 Våran vardag
 Tårtor
 Smink
 Viktiga saker i världen
 Pyssel
 Mitt liv som makeupartist

Photo A Day

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Translate this blog


Ovido - Quiz & Flashcards